Violetti
Jostain jotain jo tietävä
Disperin 100 mg / päivä.Millaisella annostuksella lääkäri määräsi tätä sinulle?
Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Disperin 100 mg / päivä.Millaisella annostuksella lääkäri määräsi tätä sinulle?
Tsemppiä piinailuun ja toivottavasti aspiriini auttaisi :) Olen ymmärtänyt että varsinkin jenkeissä helposti suosittelevat käyttämään alhaista annosta aspiriinia hoitojen yhteydessä.
ON: Mä sain tänään BeReady testin tulokset!!!
Kannatti maksaa 900€ ja kestää se biopsia. Mä kuulun siihen n.30% naisista, joilla on muu reseptiivisyys, kun mitä keskiarvollisesti alkioita siirretään. Mulla on myöhäinen reseptiivisyys. Vielä ootellaan sitä immunologista testiä. Sitten olis kasassa seuraavan siirron hoitoarsenaali :) jos sais edes haamun...
Edit: Muutama tunti nyt myöhemmin, oon ihan pilvissä tosta tuloksesta :D Jotain selitystä, mille voi tehdäkin jotain.
Lisätäkseni listaan kiinnittymistä edistäviä asioita: alkionkuoren avaus eli assisted hatching. Sain eilen neljännen siirron yhteydessä tietää, että meidän klinikka tekee sen aina. Kuulemma pakastettaessa alkion ulkokuori saattaa muuttua kovemmaksi ja pienentää kuoriutumisen mahdollisuutta. Tutkin asiaa ja luin myös, että erityisesti vanhemmilla naisilla alkiokuoren avaus parantaa onnistumisprosentteja.
Kyseessä on siis pieni viilto alkion kuoreen joka yleensä tehdään laserilla.
Jännä, meillä nimenomaan blastoja siirrelty ja aina tehty toi kuoren avaus.Mulla kokeiltiin kanssa kerran 3-päiväisen alkion kuoren avausta. Muuten meillä on ollut blastoa, jolloin tuota ei kuulemma yleensä tehdä.
a
Jännä, meillä nimenomaan blastoja siirrelty ja aina tehty toi kuoren avaus.
Mulla siirrettiin tuoresiirrossa 4-päiväinen ja lääkärin ohje oli aloittaa siirtopäivänä. Tai siis Disperiniä se oli mitä käytin, mutta sama vaikuttava aine kuin aspirinissa.Taidanpa hakea myös tuon aspiriinin, eli kannattaako se teoriassa aloittaa luomukierrossakin heti oviksesta?