Mitä syödä yksin kotona? En ole vielä päättänyt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä mies teki kanssa jotain tuollaista kanaa ja oli ihan toimivaa.Korealaista broileria, lisukkeena hapanimelää kurkkua ja gochujang-majoneesia
Ohje on Kariniemen sivuilta, oon nyt viime aikoina vallan ihastunut korealaiseen ruokaan ja tätä nyt vissiin neljättä kertaa teen
Jonkin verran eri mausteita ja kastikkeita joutui tietty hankkimaan, mutta usein pullosta riittää moneen kertaan
En tiedä terveellisyydestä, kun se ei itsellä ole ykkösjuttu valitettavasti. Mieliteot ja maku tässä elämäntilanteessa antaa iloa mulle ruuasta mitä syön. Mutta yleensä mitä pitemmälle prosessoitu, sitä epäterveellisempi.Sori vähän OT, mutta onko noissa uusissa lihankorvikkeissa oikein mitään mikä terveellisyydessään pärjäisi tofulle? Kun aina välillä olen katsonut tuotetietoja noista tuollaisista kuin @Bella Swan mainitsema jauhishomma, mutta vaikuttavat aika epäterveellisiltä vaihtoehdoilta niin ei tee mieli korvata niillä lihaa. Ja siis epäterveellisiltä, koska ovat varsin pitkälle prosessoituja.
Ja tämä ei ole sitten mikään "me ei syödä mitään epäterveellistä" (todellakin välillä syödään) -juttu vaan ihan puhtaasti haluaisin löytää mahdollisimman vähän jalostettuja lihan korvikkeita. Tuntuisi muutoin lihaa syövänä tyhmältä korvata terveellinen liha epäterveellisemmällä vaihtoehdolla.
Tofusta kyllä tykkään ja sitä on meillä saatavilla aina sitä hetkeä varten, kun miulla iskee himo, mutta olisi kiva syödä välillä muutakin terveellistä kasvisruokaa eikä tofu oikein taivu kaikentyyppisiin ruokiin. Itse tykkään pavuista, mutta mies on todella huono syömään papuja niin pelkillä pavuilla lihan korvaaminen ei oikein onnistu. Soijarouheesta ei tykätä kumpikaan.
Olen vain miettinyt, kun nykyään tosiaan on paljon enemmän noita vaihtoehtoja kuin omina kasvissyöntiaikoina, mutta ne mistä olen jaksanut katsoa tuotetiedot, ovat olleet vähän huono vaihtoehto lihalle. Niin olen miettinyt olisiko siellä joku positiivinen poikkeus.En tiedä terveellisyydestä, kun se ei itsellä ole ykkösjuttu valitettavasti. Mieliteot ja maku tässä elämäntilanteessa antaa iloa mulle ruuasta mitä syön. Mutta yleensä mitä pitemmälle prosessoitu, sitä epäterveellisempi.
Saattaahan sieltä löytyäkin joku. Työtähän se vaan vaatii katsoa ja tutkia!Olen vain miettinyt, kun nykyään tosiaan on paljon enemmän noita vaihtoehtoja kuin omina kasvissyöntiaikoina, mutta ne mistä olen jaksanut katsoa tuotetiedot, ovat olleet vähän huono vaihtoehto lihalle. Niin olen miettinyt olisiko siellä joku positiivinen poikkeus.