Mitä sairaalakassiin?

Itellä muuten kans toi että varautuu mielummin mahdollisimman hyvin kuin se että uupuis sit jotain mikä osoittautuu tärkeäksi..
 
Mä pakkasin toilettilaukkuun kans yhden oman siteen (jopa :D ), mut jos tarve vaatii, meinaan kyllä niillä sairaalan tyylisillä jumboilla pyöriä kotonakin surutta. Mulla on niitä itse asiassa jemmassa jo oottamassa. Inhoan siteitä (vannoutunut kuukupin käyttäjä täällä), mut vielä enemmän inhoan sitä oloa, että vuotaa yli/ohi.
 
Mulla osoittautui muuten tuo Lansinoh ihan supertärkeäksi tarvikkeeksi sairaalassa. Tyttö oli tosi paljon rinnalla ja ahkeralla rasvauksella sain nännit edes jollain tasolla kestämään sitä imutusta. Ja sit suosittelen jotain muistiinpanovihkosta! Meillä mies kirjaili sekä esikoisen että tuoreimman tapauksen synnytyksestä kaikkea mahdollista tapahtumaa kellonaikoineen ylös ja oli kyllä mielenkiintoista luettavaa jälkikäteen :)
 
Jos nyt ei yön aikana mitään ihmeitä ala tapahtumaan, taidan alkaa aamulla vähän jo pakkailla reppua valmiiksi. Alkaa niin jo poltella lähtö, ei meinaa millään jaksaa enää odottaa :) kun olin ajatellut alunperin, että kyllähän ne tavarat ehtii keräillä sitten, kun alkaa olla jotain oloja. Tavallaanhan nyt on jo, perhosia mahanpohjassa vaikka kuinka paljon :grin
 
Pitääpä ottaa joku vihko mukaan, hyvä vinkki :)

ite laitoin just kroksit saippuaveteen likoamaan, olipa hieman sontaiset kesän jäljiltä :D ..pitää varmaan ottaa isompi sairaalakassi, kun reppu käy pieneksi.
 
Pakattiin tänään sairaalakassi miehen aloitteesta :) hyvänen aika kun oli söpö kun hän mietti vaatteita vauvalle, "ei tä oo niin kiva", "tää on niin söpö että pakko ottaa mukaan!". Voi rakkaus tuota mun miestä ❤️ No nyt on kassi pakattu lähes kokonaan. Syötävät puuttuu ja laturit, mutta ne mukaan sit ku tulee lähtö.
 
Vius meilläkin jäi reppu pieneksi, nyt on sitten pakattuna reppu ja putkikassi, pitäisi vielä katsoa josko sittenkin saisi kaiken sullottua tuohon putkikassiin... Mutta yllättävän paljon sitä tavaraa yrittää tulla mukaan. :joyful:
 
Mulla on kassina Citymarketin vaaleanpunainen pikkumyy kestokassi :P eilen sinne heittelin kantoliinaa ja villasukkia ja ainavain mahtuu. Mitä pidemmälle menee niin tavaraa tuntuu kertyvän :)
 
Qaakkeli, synnytin esikoisen Lohjalla ja tykkäsin kovin paikasta. Kokeilin aluksi akupunktiotakin ja sillä mentiin käynnistetyssä synnytyksessä eka tunti. Autto vaikka aluksi epäilinkin. Kätilöt mukavia ja yöllä yksi auttoi imetyksessäkin kun neiti ei jaksanut oikein syödä ja tissit oli ihan ruvella aluksi.

Näitä sairaalakassi juttuja on kiva lukea. Nytkin tuli mieleen laittaa miehelle puhdas paita kassiin kun tulee todennäköisesti töistä suoraan saliin niin saa vaihtaa puhtaan paidan. Pitää jutella pitäiskö laittaa housutkin valmiiksi kassiin vai ottaako itse mukaan. Tuo paidan laitoin, että jos lähteekin käyntiin ensi viikolla ja kaiken lasten hoitojärjestelyjen ja kyyti järjestelyjen takia unohtuisi ottaa miehelle puhtaita vaatteita mukaan.

Nyt siis näyttää, että ensi perjantain käynnistykseen menee. Menen yksin sairaalaan ja mies tulee sitten kun alkaa tapahtua vasta kunnolla. Miehen työmaa on samassa kaupungissa kuin sairaala.
 
Takaisin
Top