Mitä mukaan sairaalaan ?

Mä söin lakut, vaihdoin simin puhelimesta tabletiin, pyöritin molemmat tutit lattialla ja olen avannut hs kuukausiliitteen lukemista varten. (Urheilu)juomapullo, hammasharja, vitamiinit sekä kynä on käytössä. Kotiin aion lähteä tulovaatteissa.

Kaikki muu mitä on mukana, on ollut tähän mennessä turhaa. No, neuvolakortti, rahapussi, avaimet ym. on tietysti tarpeen. Tosin en ole pessyt tukkaa, kun en sitä normaalistikaan joka päivä pese, eli hoitoaineet ym. varmaan tulis tarpeeseen jos en huomenna pääsiskään pois.

Turhaan mukana: peräpukamavoide, Lasinoh, maidonkerääjä, liivinsuojat, terveyssiteet, varapikkuhousut x 2, tuttipullo, luumupussi, pesuaineet, imetysliivit, urheilutoppi (varalta, kun se venyy eniten), toukkapussi, Bryggerin stout.

Edit: laturi! Ilman sitä en olis selvinnyt :)
 
Ja riippuu vähä kuin kauan joutuu sairaalassa joutuu olee, mut eipä sie oikeesti juuri mitää tarvi:)
 
Pyydät jonkun tuomaan laturin ja hammasharjan niin pärjäät pitkälle :)
 
Puolet sentään :) Ehkä kahviossa myydään, jos ei kukaan saa tuotua? Tosin tarttee sen tahnankin. Tai purkkaa edes, pahimpaan tarpeeseen.
 
Mulla ei oo oikeastaan ollut mitään turhaa mukana. Sisäkengät, villasukat, imetysliivit, liivinsuojat, hygieniatuotteet, eväät, lehdet, kaikki on päässeet käyttöön. Erilliset kotiutumisvaatteetkin tulee käyttöön huomenna. Mä synnytin siinä mekossa, joka mulla oli päällä, kun tultiin, joten se taitaa olla hiukka hikinen... :wtf:

Oliko, Tiada, äitis tulossa tukihenkilöksi? Hän voi varmaan tuoda sen hammasharjan ja tahnan ensi hätään ja täydennystä sitten, jos tarvetta ilmenee.
 
Meitin sairaalassa ainakin sai hammasharjan ja tahnan kun pyyti sillon kun jouduin yllättäin osastolle yöksi jäämään. Kannattaa kysyä.
 
Mulla ollu käytössä: Laturi, villasukat, sisäkengät, hygienia välineet, imetysliivit, HUULIRASVA :).
 
Takaisin
Top