Mulla oli esikoisen synnytyksessä mukana:
Vauvalle vaatteet kotiinlähtöä varten, ittellen kotiinlähtövaatteet,lukemista,puhelimeen laturi ja kuulokkeet,neuvolakortti tietenkin,dödö,pesuaineet,hammasharja ja tahna. Mulla ei ollu miestä ollenkaan mukana niin mun äiti sitten kantoi sinne osastolle loput tarvittavat , just liivinsuojat yms ja toi sitten jotain syömistä kun pyysin :D mutta nyt meinaan ottaa mukaan ,
Vauvalle vaatteet (toppapussi,luultavasti kypärämyssyn ja toisen hatun siihen päälle vielä,pitkähihanen body,potkuhousut,sukat yms :D)
Ittelle kotiintulo vaatteet jotkut löysät housut mutta mielellään myös lämpimät,ne imetysliivit yms.
Neuvolakortti.
Kamera
Puhelin ja laturi.
Liivinsuojia.
Ja varuuksi johonkin käsilaukkuun tms pari vaippaa,liivinsuojia ja pikkuhousunsuojia jos matkalla kotia tarttee joitain vaihtaa :)
Ja sitten hygieniatarvikkeet.
Tosta pillimehusta tuli mieleen että ainakin ite sain salissa mehua ettei tarttenut omia olla :) ja just kun oli syntynyt niin myös mun äiti sai syömistä kahvia yms, ja "isien huoneessa" sai tukihenkilö käydä juomassa ainakin kahvia en tiedä oliko siellä mitään syömisiä tms :)
Sent from my iPhone using Vau Foorumi