Meillä plussa oli ensin shokki, sekä itselle, että miehelle, kyseessä kun ei ollut yritetty raskaus. Kuitenkin hetken hiljaisuuden jälkeen tuo sai mut ihan kyyneliin painamalla kasvot mun masua vasten, halaamalla, ja sanomalla "Nyt mulla on kaikki mitä mä olen halunnut!"
Kauheesti kyselee että milloin masu kasvaa, ja silittelee masua aina kun ollaan lähekkäin. Muutenkin pienet hellyydenosotukset lisääntynyt.
Sitten, mä kun valitettavasti tupakoitsija olen, ja kun tämä ei nyt mitenkään suunniteltua ollut, niin ei ole tullut ennalta lopetettua/vähennettyä.. Ja vaikka yritän kaikkeni ettei polttaisi yhtäkään, niin välillä tuntuu vaan siltä että ressi kasvaa semmosiin lukemiin että muutama henkäsykin on vähempi haitallista... Tässä mies on mua tukenut ihan hirveesti, ei polta itse, eikä vetele nyt sähkötupakkia tai nuuskaakaan sillai mun edessä kun ennen, ja rauhottelee kun mulla meinaa palaa käpy, ja kun itkeskelen sitä "itseinhoa" siitä jos on ollut "pakko" sytyttää.
Mutta että on tuo kultanen ukko vähintään yhtä innoissaan kun minä. Nyt toivotaan että kaikki menisi hyvin, loppuun saakka, ja saataisiin pikku prinssi/prinsessa terveenä, ajallaan pihalle.
Mutkien kautta voittoon, me vastaan muu maailma