Katruska33
Vauhtiin päässyt keskustelija
Ihan pelkkiä verikokeen arvoja s-pappa ja hcg
Millaiset arvot sulla oli?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihan pelkkiä verikokeen arvoja s-pappa ja hcg
Okei, netistä kattelin ni jollain oli 300. Mulla pappa 2590 ja hcg 114. Kiitos vastauksista :)
Soffii, oliko se sulla että ollut jo pitkään fiilis et siellä on kaksi? :) Jos oli niin mistä sulla on tullut semmonen fiilis? Oispa aika jännää jos oma aavistus pitäisi paikkaansa. :)
Mulla oli Soffii ekasta raskaudesta tosi iso maha. Näkyi heti ja ku nyt vertaan niin ehkä jopa isompi oli yhdestä näillä viikoilla. Jouduin ihan alusta pitämään äitiyshousuja ja sama nyt. Mulla myös taaksepäin kallistunut kohtu. Varmasti jännittää, mä panikoin edelleen, vaikka saatiin tietää jo 6+3. Missä kuulit sydänäänet noilla viikoilla? Tsemppiä Maanantaina selviää sit lisää meillä Nt ultrassa
Onko sulla koti doppler?Juu
Kiitos tsempeistä! Juu mää oon aika varma et tää on vaan mun päässä tää juttu, sit alkaaki muka kaikki viittaamaan siihen :) 8+5 oli hankala saada kuuluun, kun oli häpyluun alla. Viikko sen jälkeen kuulu aikalailla karvotuksen rajasta ja siitä viikko niin taas vähän ylempää. Mut joka kerta kuuluu ja helppo löytää. Ehkä kaks viikkoa sitten alko kuuluun useammasta paikkaa.
Onko sulla koti doppler?
Mulla kans kuuluu molemmin puolin syke, tosin viikkoja on jo 16+6, niin johtuisko siitä että sikiö on jo niin iso. Mistähän tänään johtui aamulla kun ensin kuulu se tiheä, normaali sikiön syke ja sit ihan yhtäkkiä se harveni ja kohta palautui normaaliksi. Mä nyt itselleni uskottelin että kotidoppler ei ole niin herkkä ja sikiö lähti vaan hetkeksi doppleria karkuun.
Niin ja siis se harveni ihan tosi paljon, toki sen kuuluukin vaihdella normaalisti mut se kuulosti tosi oudolta kun harveni niinkin paljon. Kuulosti siis korvaan samalta kuin oma syke kuulostaisi jos kuuntelisi. Tai ehkä siinä sekottui jotenkin oma syke tai joku istukan syke, en tiiä. Ehkä parempi olla stressaamatta tuota.