Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oletteko lentäneet raskaana ollessanne ja/tai tiedättekö, onko lentämisessä jotain riskejä? Meillä on New Yorkin matka varattuna marraskuun alkuun, jolloin mennään viikoilla 21-22. Lentoyhtiön puolesta ei ole rajoituksia vielä noilla viikoilla, mutta onkohan terveydelle (omalle tai lapsen) vaikutusta?
Musurullu täytyy sanoo että sulla on kyllä pitkä pinna. Itellä ois varmaan kiehahtanu.
Osaako kukaan sanoa onko neuvolanlääkärillä mitään gynekologista koulutusta? Olen käynyt kahdesti vuodosta neuvolanlääkärillä eikä osaa sanoa mitään. Itse tulen ihan hermoraunioksi tämän vuodon takia Mietin pitäisikö mennä ihan yksityiselle gynelle huoh, tää ei varmaa lopu ikinä! Nyt 11+2
Menee mut vissiin vasta rv 20 jotain. Olen ihan paniikissa tän ruskeen vuodon kanssa, jota ollu rv 5 asti.. Mietin vaan et onko neuvolanlääkäri pätevä. NT ultrakin vasta 19.9Eikö kaksoisraskaus menee äitiyspolin seurannaan? Ja kun viellä vuotoa myös sit ainakin joku lähette pitäis gyne puolelle olla minusta.