Mitä himoitset?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miiuhoo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
hyvä että täällä on muitakin jotka tykkää maksalaatikosta..[:)][:)] ystäväni nimittäin pitävät mua ihan pöpinä kun kerron himoitsevani (siis jo ennen raskautta) maksalaatikkoa... se on vaan ihan järkyttävän hyvää.. :) neuvolassa vaan sanottiin että mielummin sitten maksamakkaraa kuin sitä laatikkoa mutta kyllä noissa kaupan laatikoissa sitä maksaa niin vähän on että hyvällä omallatunnolla sitä oon vetänyt.. :)
alkuraskaudesta tuli syötyä kyllä muutoinkin just niitä kiellettyjä esim lohenmätiä, graavi/savulohta, katkarapuja jne mutta silloin olikin pakko syödä sitä mitä sai alas.. ja mulla siihen kastiin ei todellakaan kuulunut juuri mitään. laihduin ja laihduin vaan kun kaikki tuli ylös.
vieläkään vaikka pystyn jo syömään loistavalla ruokahalulla, mulle ei oo tullut mitään himoja.. jääveden ja appelsiinituoremehun lisäksi. :)

Ihanaa, nyt on alkanu nakit maistumaan. Mies voivotteli ennen raskautta kun mää aina vedin nakkei. Tosin sit se ihmetteli kun tuli totaalinen nakkikammo. Elämän perusrutiinit alkaa palautua, jeejee [:)]

hani, mulle on myöskin alusta asti maistunut sekä jäävesi, että appelsiinituoremehu. Sekin on mennyt välillä jäiden kanssa.

Maitotuotteet on ykkösiä, tosin oon muutenkin aina ollut jugurtin suurkuluttaja.. Eli maito, piimä, jugget, viili, rahkat... ei mitään liian makeaa kuitenkaan. Toinen juttu on hedelmät, kulutus on kasvanut tosi paljon, varsinkin appelsiinit, kiivit ja viinirypäleet maistuu. Ja säilykeananas...
Punajuuriviipaleita pitäisi olla melkein joka aterian yhteydessä. Valitettavasti suklaatakin himoitsen, mutta vältän parhaani mukaan, joskus tosin pakko saada.
Yökköjä: ennen tuli juotua limua aika paljon (vakkarit oli pepsimax ja sprite zero), mutta nyt ei pysty.. ainoa mitä on tehnyt mieli on ananas light!
Maustetut ruoat on yleensä ollut intohimoni, mutta nyt ei pysty oikein edes haistamaan niitä ettei tulis paha olo. Miehen sisko tekee ihanaa ruokaa ja yhtäkkiä tuli vaan stoppi, että ei pysty syömään niitä enää.

Miä odottelen mielenkiinnolla, josko jossain vaiheessa iskee joku järjetön himo jotakin tiettyä ruoka-ainetta kohtaan. Vielä ei  ole mitään erityistä, yleensä vaan lämmintä RUOKAA tekee koko ajan mieli! Töissäkin pitäs joka kahvitauolla saada lämmin ruoka! [:D]

Mut eilen kävi ihan outo juttu. Aikasemmin en ole voinut sietää oliiveja, mutta eilen salaatissa mustat oliivit oli ihan sairaan hyviä!! O-mi-tuis-ta!

Lune, tuli noista perunoista mieleen. Ennen raskautta en juuri perunoita syönyt (siis ostanut itselleni), mutta yhtäkkiä ne rupes maistumaan. Parhaimpia on keitetyt perunat voin kanssa. Jauheperunamuussi on ok, mutta nyt se on ruvennut tökkimään. Nyt on rv 34 ja pitänee vihdoinkin ruveta tekemään perunamuussi itse, siis vain perunaa, voita ja maitoo, ei lisäaineita. Alkuraskauden heikotukseen tein helppoa uunilaatikkoa perunasuikaleista ja kermasta. Ah sitä tuoksua...

Takaisin