hani
Puuhakas puhuja
hyvä että täällä on muitakin jotka tykkää maksalaatikosta..[:)][:)] ystäväni nimittäin pitävät mua ihan pöpinä kun kerron himoitsevani (siis jo ennen raskautta) maksalaatikkoa... se on vaan ihan järkyttävän hyvää.. :) neuvolassa vaan sanottiin että mielummin sitten maksamakkaraa kuin sitä laatikkoa mutta kyllä noissa kaupan laatikoissa sitä maksaa niin vähän on että hyvällä omallatunnolla sitä oon vetänyt.. :)
alkuraskaudesta tuli syötyä kyllä muutoinkin just niitä kiellettyjä esim lohenmätiä, graavi/savulohta, katkarapuja jne mutta silloin olikin pakko syödä sitä mitä sai alas.. ja mulla siihen kastiin ei todellakaan kuulunut juuri mitään. laihduin ja laihduin vaan kun kaikki tuli ylös.
vieläkään vaikka pystyn jo syömään loistavalla ruokahalulla, mulle ei oo tullut mitään himoja.. jääveden ja appelsiinituoremehun lisäksi. :)
alkuraskaudesta tuli syötyä kyllä muutoinkin just niitä kiellettyjä esim lohenmätiä, graavi/savulohta, katkarapuja jne mutta silloin olikin pakko syödä sitä mitä sai alas.. ja mulla siihen kastiin ei todellakaan kuulunut juuri mitään. laihduin ja laihduin vaan kun kaikki tuli ylös.
vieläkään vaikka pystyn jo syömään loistavalla ruokahalulla, mulle ei oo tullut mitään himoja.. jääveden ja appelsiinituoremehun lisäksi. :)