Mistä tuli hyvä mieli tänään?

Tänään tuli hyvä mieli kun onnistuin ostamaan hyvää kimchiä. Sitä on niin monenlaista ja yleensä ostan vahingossa sellaisen mikä ei oo mun makuun. Nyt kuitenkin osuin sellaiseen purkkiin, joka oli herkkua~

Tänään tuli hyvä mieli kun onnistuin ostamaan hyvää kimchiä. Sitä on niin monenlaista ja yleensä ostan vahingossa sellaisen mikä ei oo mun makuun. Nyt kuitenkin osuin sellaiseen purkkiin, joka oli herkkua~
Minkä merkkistä ja mistä ostit?

Minkä merkkistä ja mistä ostit?
IMG_2885.jpeg

Tuon näköinen purnukka ja ostettu aasialaisesta kaupasta, joka lienee ainoastaan täällä ja heillä ei vaikuta olevan nettisivuja. Ehkä löytyisi muistakin aasialaisista kaupoista.

Voin laittaa dm:nä kaupungin ja nimen jos haluat.

Kuopuksella oli tänään 5v neuvola ja painoa oli tullut vuodessa melkein 2kg. En tiedä miten suhteutuu muiden saman ikäisten painon nousuun, mutta ainakin meidän kukkakepeille se on paljon ja hoitajakin sanoi painoa tulleen hyvin. Loputtomien kasvukontrollien, syömisten perään kyselyjen, rasvalisätoitotusten jne. jälkeen valtavan helpottavaa. Pituutta oli myös tullut kiitettävästi eli hoikalla linjalla jatketaan.

Mä oon aika innoissani kun mennään katsomaan yhtä asuntoa maanantaina eri alueelta kuin missä nyt asutaan ja se on myös isompi kuin tämä missä nyt asumme. Ja mahdollista jos on hyvä että muutamme sinne myös! Positiivista on myös että ei olisi keusoten alueella jonka terveydenhuolto ainakin ihan surkeaa... 😅 Vähän jännittää eihän se nyt oma olisi vaan vuokra-asunto, mutta silti jännittävää kun oon asunu tässä nykyisessä kämpässä yksin yhteensä 6 ja puoli vuotta ja miehen kanssa puolitoista vuotta. 🫣 Jännittää myös koska olisi rivitalo ja oon asunut suurimman osan elämästä kerrostaloissa. Kaiken kaikkiaan vaikka jännittää on hyvä mieli tämän ansiosta!!

Takaisin