Mistä tuli hyvä mieli tänään?

Iloiset asiakkaat ja työkaverit♡ vapaa viikonloppu ja yhdessäoloa niin perheen kuin kavereiden kanssa. Ja LEPOA!

Eilinen oikeastaan, mutta siitä, ettei hallitus päättänyt leikata enempää yhdistyksiltä. 🥳 Ne on tärkeitä ja olisi sotelle huono juttu, jos ne kaatuisivat.

Mies otti taaperon tänään töihin. Nauttii varmaan kun saa esitellä työkavereilleen, mutta ei kyllä saa mitään aikaiseksi tänään🤦🏼‍♀️ (On yrityksen johtaja, ja muutenkin työpaikalle on luotu rento fiilis, joten ei sinänsä niin outoa)

Vähän ironisesti tuli iloinen olo kun miehen kanssa juteltiin sen jälkeen kun alkoi itkettää kaikki viimeaikaset tapahtumat yms... Purkautui vain kovana itkuna yht äkkiä. Joka tapauksessa hyvä olo tuli kun mies alkoi en tiedä miten tämän nyt sanoisi. 😅 No synkistelemään sanoi esim että kaikki loppuu aikanaan tarkoittaen sillä että maapallo tuhoutuu joskus ja sen sellaista mukavaa. No en tiedä miten mutta se piristi ja olen varmaan outo kun alkoi naurattaa. Tai no ei se aiheena piristänyt oikeastaan ,kuulosti vaan jotenkin tragikoomiselta hänen selitykset. Ja siksi aloin nauramaankin. 😂 Ehkä enemmän että sain sanotuksi mikä vaivasi mua auttoi ja sitten tuo tilanteen tragikoomisuus oli hauskaa loppuen lopuksi. Tiedän mitä hän kyllä tarkoitti sillä...

Otin hetken omille harrastuksille taaperon nukkuessa ja ilman kaavoja tekaisin sadetakin alulle. Kaavat on se aikaa vievin vaihe niin se että vapaalla kädellä vain leikkaa kappaleet ja päättää vaatteen suunnan sitä mukaa kuin ompelee on hauska kokemus. Enää puuttuu huppu, saumojen teippaus ja vetoketju edestä 😁

Jumituin pitkästä aikaa modaamaan (muokkaamaan helpommin selitettynä) uutta peliä. Lähinnä tyhmä olo tuli kun en onnistunutkaan mutta toisaalta hyvin sain ajan kulumaan. 😂 Niin sen takia toisaalta hyväkin mieli tuli.

Otin hetken omille harrastuksille taaperon nukkuessa ja ilman kaavoja tekaisin sadetakin alulle. Kaavat on se aikaa vievin vaihe niin se että vapaalla kädellä vain leikkaa kappaleet ja päättää vaatteen suunnan sitä mukaa kuin ompelee on hauska kokemus. Enää puuttuu huppu, saumojen teippaus ja vetoketju edestä 😁
👏
Miten sadekankaan saumat teipataan? Meillä ratkesi nimittäin ja mietin miten on siisteinä korjata.

Anteeksi aiheen vierestä. Sanotaan samalla että tänään ehti tulla jo hyvä mieli siitä, että vaikka yöllä harvinaisesti taapero heräsi itkemään ja vaati syliin sängystä, riitti että istuin 5min hän sylissäni ja sitten nostin takaisin sänkyyn. Itsekin pääsin takaisin uneen sen jälkeen.

Ihan ehdottomasti saa jutella aiheen vierestä. 😊 Varsinkin näin vastaamalla viestiin, joka liittyy ketjun aiheeseen. (Jos ihan puskista olisi tullut mitenkään mihinkään liittymätön viesti, saattaisin siirtää parempaan paikkaan.)

Terveisin
Vargynja, admin

Itse iloitsen, kun kuopus ei herättänyt viime yönä vessaan. On nimittäin viime aikoina harrastanut sitä turhan usein ja oli kiva nukkua välillä yhtenäisemmät unet. 😊

Iloitsen kun 3-veellä alkaa syntyä ensimmäisiä kaverisuhteita kerhossa 🥹 toivottavasti ystävyys on molemminpuolista 😅 on leikkinyt yhden tytön kanssa useammin, ja nykyään puhuu kotona usein näistä leikeistä ja mainitsee kaverin nimeltäkin ja kerhoon mennessä pohtii tuleehan tämä kaveri myös 😊🩷

👏
Miten sadekankaan saumat teipataan? Meillä ratkesi nimittäin ja mietin miten on siisteinä korjata.
Ei oo kokemusta vielä, mutta aattelin eurokankaan saumateipillä vedellä ja yleensä henkilökunta on osannut neuvoa mua. Aattelin että tällainen vapaalla kädellä yksinkertaisilla kaavoilla tehty työ voisi olla hyvä harjoitus 😄

Edit veikkaan että kiinnisilitys. Toki varmaan on sellaisiakin, joita ei tarvi silitellä. Ehkä.

Ei oo kokemusta vielä, mutta aattelin eurokankaan saumateipillä vedellä ja yleensä henkilökunta on osannut neuvoa mua. Aattelin että tällainen vapaalla kädellä yksinkertaisilla kaavoilla tehty työ voisi olla hyvä harjoitus 😄

Edit veikkaan että kiinnisilitys. Toki varmaan on sellaisiakin, joita ei tarvi silitellä. Ehkä.
Yleensä ne on joo vissiin silitelty, jos ei teollisuuden hitsaamia saumoja ole.
Ainakin, mitä ite oon joskus jotain rukkasia korjannut, niin samaisella teipillä oli saumat vedelty. 😊

Tänään ensimmäinen päivä töissä, kun ei tuntunut aivan tumpelolta vanhempainvapaalle jäämisen jälkeen. 🙈

Takaisin