Mistä tuli hyvä mieli tänään?

Jesh! Poikani leikkivät sovussa jo pitkiä aikoja keskenään! Ikää heillä n. 4,5v ja 3v, puolentoista vuoden ikäerolla mennään. Tätä on odotettu pitkään! Ihanaa että leikkitaidot ovat kehittyneet tähän, nyt löytyy aina leikkikaveri kotoa.
:dance011:dance011:dance011:dance011:dance011

Mun ystävä 😍😍 hän se aina jaksaa piristää ja on innokas auttamaan. Oon sanonutkin että harmittaa kun ei ole siskoa, mut onneksi on näitä ystäviä siunaantunut elämään ❤️

Eka maanantai, kun meidän typy ei ollut tyytymätön ja levoton suurinta osaa ajasta. 🥰 Heräsi oikealla jalalla ja höpötteli ja leikki innoissaan. Oikea ilopilleri. Pystyin leikkiä rauhassa esikoisen kanssa ilman että neiti tuli sotkemaan.

Tuntuu unelta, että hän oli niin tyytyväinen ja onnellinen. Ihanaa kun kaikki oli hyvin! Yleensä tarvitsee monta tuntia päivässä kantoreppu itsesäätelyyn. Nyt ei tarvinnut kertaakaan. Melkein hain jo repun tottumuksesta, kun minua ei kaivattu riittävästi! 😂

Viime päivinä tuli hyvä mieli siitä, miten pian pääsi hammaslääkärille julkisella! Ei ole kipuja, mutta huomasin pienen reiän takahampaassa (viisuri, jonka puhkeaminen ikenestä kokonaan pihalle kesti aikanaan ikuisuuden, eli siinä on varmasti ollut reiänalku heti lähtiessään, mikä nyt kahden raskauden ja vauvavuoden jälkeen pahentunut.). Ja siis vain kolme viikkoa jonoa! Toukokuun alussa heti pääsee paikattavaksi. Olin varma jostain parin, kolmen kuukauden jonoista.

Tänään tuli yllättävän hyvä mieli vain siitä että sain itsestäni irti siivottua ja imuroitua etenkin. Kun piti jo perjantaina tehdä nuo siivoiluhommat. 😅

Kirjoita tähän...
Takaisin