Mistä syystä lapsesi itki viimeksi?

Isi ei uskonut että alushousuihin on lirahtanut. Ei siis ollut, mutta poika intti kiven kovaan että on ja pitää vaihtaa housut. Tämä sen jälkeen, kun oli jo peitelty sänkyyn.
 
6v Eilen kun pelkäsi kaverin koiranpentua
4v kun piti mennä illalla nukkumaan eikä olisi halunnut
2v kun oli illalla ottanut itse vaipan pois ja yöllä herättiin märkään sänkyyn
 
Illalla, kun äiti voitti lautapelissä. Virkeänä pelit ei yleensä aiheuta suurta harmia vaikka häviäisi, mutta nyt oli aika väsy.
 
Etsittiin netistä omenapiirakkareseptejä. Pienen inttämisen jälkeen sanoin tiukkaan äänensävyyn, että resepteistä ei yleensä ole videoita tarjolla (pitkään suosikkivideo oli sateenkaarikakun tekovideo). No, 5v pahoitti mielensä: "sinä _melkein_ huusit minulle!" ja juoksi itkien pois.

Minuuttia myöhemmin oli iloisena lähdössä ulos siskonsa kanssa... :hilarious:
 
Aamulla poika (2v 8kk) itki kun olin noin 10 kertaa kysynyt, että jokohan hän nousisi sängystä ja tulisi sammuttamaan yövalo sen jälkeen kun olin jo vetänyt verhot sivuun ja nostanut rullaverhon ylös. Sammutin sen yövalon sitten itse, kun ei ruvennut tapahtumaan mitään, siitähän se kauhea huuto sitten alkoi :bag:
 
1v9kk itki, kun olisi halunnut ”auttaa” isäänsä, kun isi lähti töihin yläkertaan eikä neiti päässyt mukaan.
 
Koska ruokana ei ollut makaroonia. Poika intti että oltiin sanottu olevan. Näin ei oltu missään vaiheessa sanottu.
 
Ei saanut syödä keittiön pöydälle muutamaksi päiväksi unohtuneita viinirypäleitä, jotka näyttivät miltei jo rusinoilta :rolleyes:
 
Takaisin
Top