Mistä nimimerkkisi on peräisin?

Mää vaan diggaan zombi-leffoista ja sarjoista! Ja meinas olla väliin niin maan zombie-olo, ku väsytti vaan ja vaeltelin ihan hittaasti pitkin kotia! :wink Kuten zombeilla on tapana vaeltaa ja öristä vaan! :grin

Yritin ehdottaa muita, mutta kaikki nimimerkit oli varattu :grin no joo, oli tämä "marsupilami" 4.vaihtoehto. Mua on sanottu marsuksi ja myös marsupilamiksi (en oikein ole varma miksi), ja oon tykännyt pienenä paljon marsupilami-ohjelmasta, ja mulla oli sellainen pehmolelukin :p

Mun nimi tuli espanjan kielen kautta, joka on mun ensimmäinen vieras kieli. Toiveena olla tulevaisuuden äiti oli mun mielestä erittäin osuva nimimerkki tänne foorumille, kun esikoista juuri odotan. :joyful:

Enkku koska englannissa asutaan ja kuten LaFuturaMamakin täällä sanoi mamatobe samasta syystä. Ensimmäinen joka tuli mieleen.

Mä olin just katsellut sarjaa Dexter (kolmatta kertaa kaikki kaudet), ja sen päähenkilön siskon nimi on Debra, lyhemmin Deb, ja se on mun lempparihahmo siinä joten ekana tuli mieleen laittaa se myös nimimerkiks :D

Niin ja mua sanotaan välillä Debraks, kun saatan olla sanalla tavalla kova suustani kun se siinä Dexterissä.. :angelic:

Muokattu viimeksi:
Mun nimimerkki tulee muun lempinimestä. Ajattelin rantautua joukkoonne josvain huolitte. Lapsia mulla on 4 entuudestaan. Sterilisaatio tehty 2010 ja nyt uuden parisuhteen myötä alkaa ivf hoidot tässä kuussa :)

Kaikki ensiksi ajattelemani nimimerkit olivat varattuja... Päädyin Loviisaan oikeastaan siksi, että joskus mieheni kanssa ajattelimme sen olevan kiva nimi ja että jos joskus saisimme tytön, nimeksi voisi tulla Loviisa. Sittemmin on kyllä tullut muitakin nimivaihtoehtoja :)

Takaisin