Komppaan kyllä tota t-paita-asiaa! Meillä on yks kerta ollu t-paita puolpotkareiden kanssa yöppärinä. Siinä se!
Meillä on ollut oikeen hyödyllisiä monet asiat mitkä teillä on ollut turhia [:D][:D] mm. Ikean muotoonommellut aluslakanat on tosi hyvät pinniksessä.. Ainut vaan, että tyttö nukkuu edelleen kehdossa [;)][:D] Lisäksi se vauvan kylpytuki on ollut tosi hyvä meille kylvettäessä! Jemina tykkää siinä olla makoilla ja polskia [:)] Mobilesta Jemina tykkää kans, katselee sitä ihan mielellään kun köllöttelee kehdossa. Sitteriä meilläkin käytettiin kyllä alkuun, mutta nyt on jäänyt melkein kokonaan pois. Soseita maistellessa laitan Jempan siihen puolistuvaan asentoon. Meillä kans maidonlämmitin on ollut turha. Thaimaan matkalle se kyllä otetaan sit joulukuussa mukaan kun siinä saa myös purkin lämmitettyä. Siellä se vois siis olla ihan kätsy kun mikroa ei siinä hotellihuoneessa ole [:)] Rintapumppukin meillä oli suorastaan pelastus silloin kun noi rinnanpäät oli ihan verillä.
AnAnAtS: kiitos ja kyllä päätyi! [:)]
summerwine: Me käyetään sinkkivoidetta aina silloin jos iho menee poimuissa rikki ja mä olen sen todennut tosi tehokkaaksi. Sen kuulu jäädä sellaiseksi ikäänkuin suojakerrokseksi, eikä sitä saiskaan hinkata pois [:)]
katusutariina: Me ei ainakaan otettu äippäpakkausta ja edelleen olen tyytyväinen siihen ratkaisuun [:D]
Meillä turhia ollut:
- Se äitin jenkeistä tuoma kantokassi (kun meillä on tuo rintareppukin, jossa typy viihtyy paremmin)
- Monet monet tuttipullot, kun Aventtin pullot todettiin niin hyväksi ettei muita ole käytetty
- Tutit!! Ei syö Jemina tuttia ei vaikka kuinka monta kertaa on koitettu tarjota ja vaikka kuinka montaa erilaista [:D]
- paljon, paljon vaatteita! En tiennyt ennen Jeminan syntymää olevani näin tarkkata siitä mitä tytölle laitan päälle [;)][:D]