Missä kukin menee hankintalistassaan?

tännekin vielä: On kyllä niin ihanan näköinen huone!! [:)][:)] Tulee ihan surku kun meille ei mahdu tekeen vauvalle omaa huonetta[8|] 

Nuori äiti: On se vaan hieno! Onneksi olkoon, on tossa aherrettu :)

Meillä tyttö nukkuu meidän makkarissa aluksi, ja hoitopöytänä toimii pesukone... Eilen iski jo paniikki ja tilasin sitten sen sängyn vihdosta viimein. Ruskea Brio Sleep 299€ + patja 59€ +petari 29€. Oli tarkotus, että se vasta toukokuussa hommataan, mutta ei, ei pysty tietämään koska se päättää tulla ja eihän täällä oo vielä edes vaatteita pestynä! Huomenna alotan sen rumban, jos mies vaan muistaa tuoda sitruunahappoo lisää että saadaan toi pesukone pestyä. Oltiin ostettu jo yks pussi, mutta se ei riitäkkään [&o]
Kyllä tässä vaan alkaa paniikki lähestyä, että onko varmasti kaikki hankinnat tehtynä ja mitä jos [:D]

mohomaha,Elä vielä ala panikoimaan[:)][:)] Ja vaikka lähtö tuliskin aikasemmin,niin paat miehen tekemään rästiin jääneet hommat,kun sinä oot sairaalassa[;)][:D]
toi olis kyllä houkuttanu toi brion sleep muakin,mutta päädyttiin ostaan käytetty sänky[:)]tyytyväinen oon siihenkin[:)][:)]

Oli kyllä ihana huone tytölle tehty [:)] Tänään ostin ekoja vauva juttuja pienelle. Tuttipulloja, tutteja, rintaliivinsuojuksia, vaippa paketti. =) Kyl oli ihmeellinen olo kun taas pääsi niitä ostelemaan

Tuosta Suomi-soffan mainoksesta: meinasin jo lähteä hakemaan sitä mut sit huomasin et tosiaan tarkoittaa vain tasoa, ei koko kaappia.

Me ajateltiin hankkia Ikeasta tuo: http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/S99861340
No, mennään nyt ensin katsomaan millainen on. Tolla olis myöhemminkin sit käyttöä!!
Sopivan kokoisia lipastoja ei oikeen meinaa löytyä enkä viitsis hankkia hoitopöytää kun vauva ei siihen kauheen kauaa sit mahdu.. Tai näin ainakin tutuilta olen kuullut..

Ihana prinsessa huone Nuori äiti.

On kiva nähdä noita ihania prinsessojen huoneita, kun meillä kaikki sinistä ja vihreää[:D][:D][:D]

Kiitos vaan kehuista! Kiva kuulla kun on sen eteen vähän jopa aherrettukkin [;)][:)]

Ja hoitopöytäasiasta.. Me jätettiin kans hoitopöytä kokonaan ostamatta sen takia kun tuo lipasto oli jo valmiina ja ajateltiin et pärjätään ilman. Eilen illalla sit sain älyväläyksen ja varastosta kaivoin tuon pienen tietokonepöydän joka toimii mainiosti hoitopöytänä tuossa lipaston vierellä [:)]

Rahaahan tuohon huoneeseen ei siis oo mennyt juur ollenkaan.. Ainoat "kalliimmat" sijoitukset on pinnasänky 49€, verhot 19€, lampaantalja 29€, hoitoalusta 19€.. ja nuo nalle puh lakanat ja pinnasuojus tais olla yhteensä vajaan 50€ jos oikein muistan... [;)]

Oman pienen nyyttinsä huonetta tai ainakin mä voisin olla koko ajan järjestämässä ja siivoamassa. [:D] Sitä on niin ihana laittaa. [;)]

Postista tuli tekstiviesti et pinnis on noudettavissa! [:)]
Enää odotellaan niitä vaunuja Suomeen ja vauvaa tietenkin!

Meille hommattiin jo joulukuussa vaunut, kun tuli hyvät vastaan. Sillon jo mietin että saahan ne sitten myytyä jos jotain ikävää tulee matkan varrella...

Nyt on tasan viikko äitiysloman alkuun ja kaikki tarvittavat (?!) on hommattu kun saatiin haettua turvakaukalokin.
Itse olen kieltänyt itseäni vielä silittämästä vauvan vaatteita, "lupa" siihen on vasta äitiysloman alettua vaikka sormet jo kovasti syyhyäisivätkin. Sama koskee vauvan sängyn petaamista.

Pikkuhiljaa olen kerännyt tavaroita itselleni koriin sairaalaa varten, mistä ne on sitten helppo ottaa mukaan kun h-hetki koittaa. Tosin eipä sitä viimeksikään ollut edes vaatteita mukana (lue päällä) joten neuvolakorttia kun pitää aina menossa mukana näin viimemetreillä niin se riittänee.

Vaunut ovat edelleen ns. hankintalistalla...

Kaikki muu rupeaakin olemaan valmiina. Sänky on kyllä hankittu, mutta en todellakaan ole sitä vielä koonnut ja pedannut.
Jos petaisin sen nyt niin saisin sen pedata vauvan tullessa uudestaan kuitenkin. En halua lakanoita, sänkyä, mobilea yms... keräämään vaan pölyä tuohon.

Vaatteita on tosiaan jo vähän liikaakin... Mihin saan kaikki mahtumaan. Meillä ei kuitenkaan tätä tilaa ole paljon. Vauvalle kun ei omaa huonetta ole... =(

Kaikkea pientä tavaraa saa vielä ostaa...

Meillä kaikki suuremmat on jo hankittu, enään puuttuu lisää tuttipulloja, tutteja, rasvoja yms. niin ja punkka ja itkuhälyttimet. [:D] SItte olisikin jo ihan täysin valmista, enään vain tämä poika [:D]

ensinnäkin nuori äiti, huone oli ihana.

meillä puuttuu viel toisen sängyn kohtalo,tässä koettanu pohtia mikä olisi paras ratkasu.toisaalt ei kehtais ostaa pinnasänkyä,mut mut. vaikeaa on. [:D] muuten kaikki onkin, tosin ne rattaat ehkä.mut kesällä sitten kun tulee vastaan jotkut kätevät ja edulliset..

ja mukava aina kattoo noit kuvia kun olette laittaneet vaatteista yms. ihania vaatteita teillä kaikilla. kuin tavarat myös!

vaatteen vaatetta en ole uskaltanu ostaa,kerran povattu tyttöö,mut siihen sitte jääny. ostaa sitten mekkoja jos tulee todella tyttö,jotenkin on olo et poika tulloo..

mut ihanaa loppu odotusta teille kaikille!

Itkuhälytin ja rintapumppu!! Ne mä vielä hommaan!

Voin kuvitella jo valmiiks miten kornille näyttää kun tissit vaahdossa pumppaan illalla ja katson täydellisiä naisia tukka pystyssä.. [:D]
Mut osaako joku sanoa kannattaisko hommata sähkökäyttöinen vai ajaako käsikäyttöinen peli asiansa?
Niin erilaisia versioita olen kuullut. Kai se on makuasia sanoi musti kun muniaan nuoli.
Ja jos on joku hyväksi havaittu merkki niin ilolla ottaisin vinkin vastaan.

mä oon kuullu et merkistä avent. saa ihan prismoista jne.

http://www.huvitutti.net/arki/tavarat/tarvike1b.html tuolla on esim noista rintapumpuista lisä faktaa.

mä meinasin tilata tuttipullotki tota avent sarjaa kun oon kuullu niistä vaan hyvää[:)]

http://www.pikkupiia.fi/tuote/56/266/

onhan nuo vähän kalliimpia kun normi tutit ja tuttipullot mut tuolla sivulla http://www.huvitutti.net/arki/tavarat/tarvike1a.html kehutaan niin noita kovasti et moni äiti noi parhaimmaks todennu nii ajattelin sitten ittekki kokeilla[:D]

Ja tänään meille tuli pinnis ja puuhamatto[:D]! Ihanaa, taas muutama hankinta vähemmän. Kovasti oon yrittäny jo vauvan huonetta tehdä ja toivottavasti saiskin sen valmiiks tässä piakkoin.
Ainoastaan surettaa kun mietin että käytän hoitopöytänä sellasta vanhaa lipastoa mutta eilen tajusin että se on ihan liian kapea [:(] Hoitoalustakaan ei ehkä mahdu siihen vaan tulee reunojen yli eikä vauva mahtuis muutenkaan siinä olemaan kun 60 cm asti [:(] no mutta, ehkä saan jotain vielä kehiteltyä [8|]

Takaisin