Missä kukin menee hankintalistassaan?

voi ihanaa,olispa meilläkin jo valmista[:)] sänky ja pikkutavaroita vielä puuttuu,mutta eiköhän tässä ehdi [:)]

Ensimmäinen vaal.pun ostos tytölle [:D] Miehen kanssa innostuttiin kun löytyi tämä kappahhlista [:)]

Tosi kiva paita [:)]
Eilen sain äiskän lähettämiä vauvanvaatteita(ihania oli[:)]) ja tänään tuli äippäpakkaus joten taas pitää laittaa kone pyörimään,että saa sitten laittaa kaappia taas järjestykseen[:)]
Mikähän siinäkin on,että harvoin meillä vaatteita silitetään(siis ainoastaan sellaset vaatteet jotka on ihan pakko silittää),niin vauvanvaatteet tulee silitettyä ihan automaattisesti, ja kaiken lisäks suurella nautinnolla[8|][:D][:D]ihan älytöntä[:D][:)]  pitäähän toisella olla rypyttömät vaatteet[;)][;)][:D][:D]heheh..

mohomaha, ihanan paidan olette löytäneet!! Mulla tulee jotenkin oma lapsuusaika mieleen tosta. Silloin oli Smurffit aika kova juttu.. [:D]

Kokeilenpa minäkin lisätä kuvan vaatteista joita ollaan hankittu / saatu. Meillä on vielä lastenhuoneen sisustus ihan vaiheessa ja pitäisi jotenkin ratkaista miten saadaan vauvan tavarat isoveljen tavaroiden sekaan jotenkin fiksusti [8|] Saa nähdä onko meillä mitään kasassa vielä sittenkään kun vauva syntyy [:D]

Nuo pinkit housut on ainoa tyttömäinen vaate mikä meillä nyt on tätä vauvaa varten. Vaikka meille tyttöä luvattiin en uskalla silti vielä ostella kovin paljoa pinkkiä / mekkoja kun sitten tämä tulokas olisi ihan varmasti kuitenkin poika ja kaikki vaatteet menisi ihan hukkaan [:)] Ehdin niitä ostella sitten kyllä vielä myöhemminkin..

Ihana pupu [:)]
Me taas hurahdettiin käymään h&m:ssä kun sain sähköpostiin tulostettavan tarjouskupongin - osta 3, maksa 2. No mehän sit molemmat ostettiin, minä mieleisiäni ja mies omiaa lemppareitaan. Ja itelleni uudet äitiyshousut. Onko joku löytänyt sieltä jotain kivoja äitiysliivejä tms? Mä katoin niitä kaukaa, ja sitten vastahakoisesti lähempää. Aika kamalia [:'(]

mohomaha: Me tilattiin semmoiset imetysliivit h&m:lta. Ja sitten se imetyspaita setti [:)] 

mohomaha: mä ostin ainakin omasta mielestäni tosi kivat imetysliivit Lindexiltä, itsekkään en oikeen oo lämmennyt niille h&m:n liiveille :)

Henkka maukan imetysliivit on kyl rumia. [:'(] Pitääpä käydä katsomassa ne Lindexin valikoimat. Kiitos vinkistä!! Ja joitain imetyspaitoja pitäis vissiin katsella niin ei tarvii vetää tissejä niin tyrkylle joka paikassa... [:D]

Millaisiin vaunuihin muut on päätyneet? Me tilattiin helmikuussa noi Emmaljungan Duo Mondial/Kromi C, White Croc -kärryt. Toimitus Suomeen on vasta 17.5, eli ei yhtään liian aikaisin! [:D]

Hirveän hintaiset yhdistelmät, mut niillä olis sit tarkoitus pärjätä pitkään. Ja toivottavasti me saadaan esikoiselle myös sisaruksia, samoilla vaunuilla olis tarkoitus jatkaa.

Noista pinnasängyn uudinverhoista sen verran, että ihan älyttömiä taksoja niistä pyydetään jopa huutonetissä.. Tietty saattaa lähteä halvallakin. Itse etsin monta iltaa meidän sänkyyn verhoa, sitten sen teko-ohjetta, ei tuntunut löytyvän sitä ohjettakaan mistään. Tilasin sitten sen tangon ja alettiin äipän kanssa ihmetellä, niin ihan yksinkertainenhan se verho on tehdä itse. (tai ompelututtaa äipällä [:D]) Sen verhonhan voi tehdä vaikka valmiista verhosta, missä on tankokuja valmiina. Ratkoo sen kujan vaan verhon keskeltä auki pari senttiä ja tekee siihen kohtaan kujan alapuolelle loven tai reijän, mistä saa pujotettua sen tangon läpi niin, että se verho laskeutuu sen tangon takaa nätisti. Siihen loveen tai reikään vähän siksakkia jos sattuu ompelukone löytymään. Meidän verho tulee aappa kankaasta pinnikseen, ja aappa pussilakanoista tehdään vielä verhot makkariin, metrihinta tulee näin halvemmaksi, vaikka samaa kangastahan se on. Siitä sitten ehkä jäis kangasta vielä aappa reunapehmusteisiinkin, ja pikku-aappa lakanat tietty löytyy [:D]  Sitten piti mennä tilaamaan vielä apina musiikkimobile, lähti niin sanotusti apinat vähän hanskasta[:)]

Meiän tuleva mummo taas ihmetteli kuinka kaikki tuntuu olevan sammakkoa sammakon perään [:D] Ite en oikeestaan ees tajunnut kuinka paljon noita  sammakkoaiheisia juttuja on, vaikkei niitä nyt niiiin paljoa ole...

Ostin tytölle mekon tänää yksiin kesän rippijuhliin [:D] On se ihana! Kunpa vaan ei ois pojaks kääntyny matkan varrella... Noh, äkkiäkös sillekkin jotain ostaa jos poika sattuu tulemaan sittenkin

AnAnAtS: Mitäs me Aappafanit [;)]! Multa löytyy Aappa -tyyny ja -makuupussi sekä 3m kangasta joista olen jo aloittanut pinnasängynsuojusten ompelemisen. Kankaasta tulee vielä jotain nukkumisjuttuja lisää [:D]. Ja apinamobile on mullakin ostoslistalla kun sellaisen viime kuussa Baby Oz:lla bongasin [;)].

Me ollaan hurahdettu apinoihin ja mohomaha sammakoihin, hih [:D]!

Tässä kuva meidän yhdistelmistä[:)] Lisäksi meillä on automatkoja helpottava jalusta turvakaukaloon.

Meillä on kans se telakka autoon. Se on näppärä niin ei tarvii turvavöitä aina kieputtaa!

Tälläinen sänky odottaa meidän naperoa, reunapehmustetta ei vielä ole koska se kaipaa pientä kunnostusta viime käytön jäljiltä [:)]

Takaisin