Minulla on asiaa!

Juuh.. Kävin eilen ultrassa. Keskenmenohan se oli sitten. Eli sanonpa teille heipat. Paljon onnea ja iloa kaikkien teidän loppuraskauteen. :Heartred
 
Juuh.. Kävin eilen ultrassa. Keskenmenohan se oli sitten. Eli sanonpa teille heipat. Paljon onnea ja iloa kaikkien teidän loppuraskauteen. :Heartred

Todella ikävää, että sinulle kävi jälleen näin. Voimia ja kaikkea hyvää sinulle Adara!:Heartred
 
Kysymys juustoista :woot:
Jos haette Mäkkäristä tai jostain hampparin, niin pyydättekö ilman juustoa vai syöttekö juustoineen päivineen sen enempää pelkäämättä listeriaa? :nailbiting:
Lisäksi raskaana oleva työkaveri välttelee myös parmesaania, vaikka jostain näistä ohjeista luin, että se olisi ok syödä vaikka on tehty pastöroimattomasta maidosta. Itsehän siis syönyt molempia ja nyt mietin, että pitäskö rajottaa jatkossa :angelic:
 
Kysymys juustoista :woot:
Jos haette Mäkkäristä tai jostain hampparin, niin pyydättekö ilman juustoa vai syöttekö juustoineen päivineen sen enempää pelkäämättä listeriaa? :nailbiting:
Lisäksi raskaana oleva työkaveri välttelee myös parmesaania, vaikka jostain näistä ohjeista luin, että se olisi ok syödä vaikka on tehty pastöroimattomasta maidosta. Itsehän siis syönyt molempia ja nyt mietin, että pitäskö rajottaa jatkossa :angelic:

Tälläsen löysin mäkkärin sivuilta, eli ihan hyvillä mielin söisin hampparin juustolla. :happy:
 

Liitteet

  • Screenshot_20191101_225338.jpg
    Screenshot_20191101_225338.jpg
    33.2 KB · Katsottu: 16
Mä muistelen, että ainoastaan hesen majoneesit ovat turvallisia raskausaikana. Juustot yms eivät ole noissa se ongelma, vaan majoneesi. Korjatkaa jos oon väärässä.
 
Tänään kuulin ekaa kertaa sykkeet doplerilla :love7

Viikkoja nyt 7+6, en ois ees uskonut että vielä saadaan äänet kuuluviin :happy:


Tääh nyt jo? Siis tarkoitat varmaan ihan kotidopleria?
Mahtavaa! Itselläkin se kaapin perällä.. täytyy kaivella pian esiin:woot:
 
Kiinnostais kans hiukan kotidopleri, mutta mietityttää osaako sitä käyttää. Onko muilla ollut jotain kokemusta ennen sellaisen hankkimista asiasta vai pärjääkö siinä ihan ohjeilla tms.? Ehkä tästäkin on joku youtube-opetusvideo :hilarious:
 
Kiinnostais kans hiukan kotidopleri, mutta mietityttää osaako sitä käyttää. Onko muilla ollut jotain kokemusta ennen sellaisen hankkimista asiasta vai pärjääkö siinä ihan ohjeilla tms.? Ehkä tästäkin on joku youtube-opetusvideo :hilarious:

Minäkin sorruin tässä taannoin hankkimaan kotidoplerin. Hyvin pärjää esimerkiksi youtube-opetusvideo ohjeilla. En tosin mielestäni ole saanut kuulemaan vauvan sydämmen sykettä. Joka vähän turhauttaa, mutta tiedän ,että vielä näilläkin viikoilla (9+6) on se arpapeliä. Kumppanikin minulle sanoi, että jos tuosta lähden anaalysoimaan onko vauva elossa vai ei niin hän piilottaa minulta koko doplerin. :smiley-ashamed005
 
Harjottelua ja kärsivällisyyttä se doppleri toki vaatii aluksi. Ittellä kuului esikoisen aikaan äänet tuolta tosi alhaalta.. sitten pikkuisen kasvaessa kuului jo ihan keskeltä tai sivuilta vatsaa. Äkkiä ne sit yleensä aina löytää kun sen tekniikan oppii:thumright
 
Kiinnostais kans hiukan kotidopleri, mutta mietityttää osaako sitä käyttää. Onko muilla ollut jotain kokemusta ennen sellaisen hankkimista asiasta vai pärjääkö siinä ihan ohjeilla tms.? Ehkä tästäkin on joku youtube-opetusvideo :hilarious:
Mulle neuvolassa sanottiin, ettei doppleria kannata hankkia. Heille tulee kuulemma paljon odottajia näytille paniikissa, kun ääniä ei joku kerta löydykään. Silti kaikki on ollut kunnossa, mutta tuon dopplerin kanssa saa helposti oman pään huolesta sekaisin.
 
Mulle neuvolassa sanottiin, ettei doppleria kannata hankkia. Heille tulee kuulemma paljon odottajia näytille paniikissa, kun ääniä ei joku kerta löydykään. Silti kaikki on ollut kunnossa, mutta tuon dopplerin kanssa saa helposti oman pään huolesta sekaisin.
Tästä syystä mäkään en oo hankkinut , kun oon muutenkin niin kova panikoimaan ja huolestun helposti. :bag:
 
Mulle doppleri toi suurta helpotusta ja pitikin päivittäin kuunnella ääniä ennenkö alkoi liikkeet tuntua.
Muistan kans 2x käyneen niin että ääniä ei löytynyt ja pienen paniikin päässäni kehittelin mutta sitten annoin ajan vähän kulua ja mielen rauhoittua niin sieltähän ne kuitenkin taas kuului.​
 
Mulle doppleri toi suurta helpotusta ja pitikin päivittäin kuunnella ääniä ennenkö alkoi liikkeet tuntua.
Muistan kans 2x käyneen niin että ääniä ei löytynyt ja pienen paniikin päässäni kehittelin mutta sitten annoin ajan vähän kulua ja mielen rauhoittua niin sieltähän ne kuitenkin taas kuului.​
Näinhän se varmasti on. Ja on ihan kiva juttu, kunhan sitä oppii käyttämään ja osaa pitää jäitä hatussa, jos mitään ei kuulukaan. Neuvolassa vaan ymmärsin, että nuo kotidoplerien tuottamat "väärät hälytykset" aiheuttavat paljon ylimääräistä työtä heille ja myös ylimääräistä huolta äideille. Kaikille se ei kuitenkaan sovi ja mä tunnustan olevani niin paha stressaaja, että aiheuttaisin vain itselleni harmaita hiuksia tuon laitteen kanssa.
 
Mä kuulostelin poisjääneitä menkkoja ja arkoja rintoja pari viikkoa ennen plussaa. Tissit on turvonneet ja arat, nyt alkoi juuri rv 10
 
Takaisin
Top