Varaosarenkaat Emmaljungan vaunuihin maksoivat 25e/kpl Lastentarvikkeesta. Niissä oli mukana sisäkumit. Alkuperäiset pitivät paremmin ilman sisällään, mutta ulkorenkaat oli pykineet, joten ostettiin uudet. Näihin uusiin pitää säännöllisesti pistää ilmaa.
Cissi84. Eräs tuttuni manasi juuri Teutonian vaunujaan. Heillä on olleet ne vajaa pari vuotta ja nyt rengas toisensa perään on kuulemma hajonnut, nimenomaan sisäkumit. Ja kuulemma hänen tutuillaan ollut paljon ongelmia ilmakumirenkaitten kanssa. No, tämä mun tuttu ei ollut tajunnut sitä, että renkaita täytyy huoltaa, eli ilmaa pumpata niihin ja katsoa että venttiilit on suorassa jos ilma on vajunut.
Minä olen kyllä muuten ollut tosi tyytyväinen ilmakumirenkaisiin. Nuo vaunut on niin kevyet ja kääntyvät helposti, vaikka ovatkin nelipyöräiset. Täyskumirenkaisia vaunuja meillä on kahdet käytetyt, mitkä ollaan saatu ja myös kahdet matkarattaat, mutta ne on kaikki selkeästi raskaampia erityisesti kääntymään ja täristävät enemmän. Eli just noita Emmaljungia tulee käytettyä niitten helppouden takia, vaikka olisi muitakin kärryjä millä kärrytellä.