Minua ainakin jännittää hieman, miltä sitä raskauden jälkeen näyttää. Olen kriittinen itseäni kohtaan monessakin asiassa, mutta se on onneks vähentynyt iän myötä.. Mutta mieheni on ihana, tiedän että hän rakastaa minua, vaikka näyttäisin valaalta! Olin paljon pyöreämpi kun tapasimme, mutta vuosi kaksi eteenpäin laihduin noin 15 kg. Poltin vielä säännöllisesti siihen aikaan ja olin todella hoikka (vartalo oli löysä kun mikä, ei todellakaan kiinteä), mutta nyt painoa on tullut takasin niistä alimmista lukemista se 10kg. Mutta se on tulosta siitä, että olen urheillut säännöllisesti ja elänyt terveellisesti ja niitä lihaksia löytyy! Paljon terveempi minäkuva on itsellä nyt kuin muutama vuosi taaksepäin, silloin ihannoin laihuutta ja puntarilla ramppaaminen oli jokapäiväistä touhua.. Nyt olen todella ylpeä omasta kropasta, olen terveen ja vahvan näköinen nainen ja olen kyllä varma että raskaus tulee muuttamaan käsitystä omasta kropasta vaan parempaan suuntaan! Liikkuminen tuo vaan niin hyvä olon ja aion kyllä liikkua koko raskauden ajan niin paljon ku mahdollista ja omien voimien mukaan!