Kyllä mä oon nyt sitä mieltä, et supistukset on alkanut tuntumaan... vai oisko nää sittenkin vaan lihaskipuja? Omasta mielestäni oon todella herkkä kivulle, niin ois ihan mahtavaa jos ois joku supparisimulaattori, millä saisi varmuuden tuntemuksistaan ja vaik treenailla hyvissä ajoin sietämään kipua - ja totta kai, isät saisi kokeilla kanssa, miltä tuntuu :P
Nukuin ekaa kertaa tällä viikolla aamuun (herännyt siis kolmen aikaa hääräilee jotain). Yöllä kyllä ihanat kivut mahassa ja selässä, onneksi kuitenkin nukkuminen onnistu. Aamulla koko lantioseutu täysin turtunut, et joutu vähä venailee, et pääsi vessaan.
Kaveri taitaa nukkua, ollut tosi rauhallinen siitä lähtien kun ite heräsin. Muuten kyllä aikas aktiivista menoa tuolla ahtaudessa, ja oikeesti välillä pelkään, että on kääntynyt. Tuntuu sellaselta poikittaiselta pötkylältä - mut se on varmaan mun maksa-parka. Neuvolassa kuitenkin sanottu, et kiinnikin jo ois mestoillaan, niin mihinkäs sieltä kääntymään.
En ois uskonut, et mennään näinkin pitkälle viikoissa - jotenkin koko raskauden oli tunne, et kaveri haluaa olla etuajassa.
Jos vaikka siivoilemaan...