Tassa aamupalalla yksin istuessa ihan hymyilyttaa, kun on vaan niin hyva fiilis. :) Hyvin nukuttu yo takana, olen vihdoin oppinut nukkumaan edes puolikylkiasennossa. Eilen olin kavereiden kanssa drinkeilla toiden jalkeen ja oli niiiiiiin hauskaa, etta piti vedet silmissa nauraa. Mahani on kuin pikkupallo ja eilen olin muutenkin ihan alyttoman turvoksissa. Olo oli kuin maitovalaalla. Mieheni on sitten niin liikuttavan ihana, han suukottelee ja silittelee vatsaani ja kertoo usein ihania kohteliaisuuksia yleensa juuri silloin, kun oma fiilikseni ei ole kovin korkealla. <3 Eipa silla, tiesin kylla, etta minulla on ehka maailman ihanin ja minulle sopivin mies, mutta voi! On se niiiiiiin ihana kaikkein naiden vuosienkin jalkeen. :) (Sori, etta meni siirappiseksi! Taisin jossain ketjussa jo mainitakin, etta vahvoilla fiiliksilla mennaan - niin hyvassa kuin pahassa.

)
Kala pyorittelee silloin talloin, mutta en ole huolissani enaa, vaikka toivoisin sen olevan saannollisempaa. Esimerkiksi jos ajattelen, etta onkohan siella kaikki kunnossa, toivoisin potkua juuri silloin. Mutta Kala ei taida olla meedio.

Ja tuntuu silta, etta vatsalihakset ratkeavat - ja niinhan se varmaan tekevatkin.
EDIT: Nyt vasta menin lukemaan edellisia viesteja. Voimia vaikeuksien keskella taisteleville! Olkoon tama viikonloppu ihana ja voimaa-antava kaikille.