Maiden_Of_Sleep
Näppärä viestien naputtelija
Jep..helle on pyllystä nyt. Kylpylämpömittari mikä tuli äitiyspakkauksen mukana, näytti että meillä on sisälläkin lähemmäs 30 astetta. Yö menee alasti nukkuessa tuuletin jalkojen edessä, onneksi nyt tuntuisi olevan viileämpi yö.. kissat on niin raukkoja, eivät jaksa kuin lojua matoilla. Nyt ne virkistyvät yöksi lämpötilojen vähän laskettua.
Mun jalkaterät on kuin pullat.
En tykkää kans pukeutua paljastavasti, niin nää helteet on senkin kannalta tuskaa mulle, kun pitäs ulos lähteä shortsit ja t-paita/hihaton päällä. Laittaisin mieluiten päälle sukkahousut, pitkähihaisen ja takin hameen lisäksi.. ei pysty kun läkähtyisi. Mä en malta odottaa syksyä!
Pesin tänään ensimmäisen koneellisen vauvan vaatteita ym. Pikku pikku vaatteet kuivumassa yön yli, niin voin huomenna järjestellä koon mukaan lipastoon. Ihanaa :) Koottiin siis myös miehen kanssa vauvalle vaatelipasto.
Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app
Mun jalkaterät on kuin pullat.
En tykkää kans pukeutua paljastavasti, niin nää helteet on senkin kannalta tuskaa mulle, kun pitäs ulos lähteä shortsit ja t-paita/hihaton päällä. Laittaisin mieluiten päälle sukkahousut, pitkähihaisen ja takin hameen lisäksi.. ei pysty kun läkähtyisi. Mä en malta odottaa syksyä!
Pesin tänään ensimmäisen koneellisen vauvan vaatteita ym. Pikku pikku vaatteet kuivumassa yön yli, niin voin huomenna järjestellä koon mukaan lipastoon. Ihanaa :) Koottiin siis myös miehen kanssa vauvalle vaatelipasto.
Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app