Milloin saitte positiivisen tuloksen raskaustestiin?

Itse ensimmäisen rfsun tein dpo 9-10, samana iltana ihan normi testillä myös plussa. ja nyt mennään dpo11. Jännittää ihan kamalasti et,jos ne menkat alkaakin nyt jouluna. Lapsi olisi meille ensimmäinen ja kauan toivottu/yritetty. Onko ihan tavallista että raskaustesti plussaa näinkin aikaisin? Mun siskolla kaksoset (hedelmöityshoidot takana) ja mies tuumasi et jos ne on kaksoset :wink
 
Olen 25v nainen ja yritämme kihlattuni kanssa kovasti vauvaa. Olemme yrittäneet lokakuusta 2016 lähtien. Jätin e-pillerit pois maaliskuussa 2017. Olemme päästäneet ovulaatiopäivänä ja muinakin sisälle.

Minulla on ollut seuraavanlaisia raskausoireita:

- Väsymys
- Arat rinnat
- Turvonnut vatsa
- Tihentynyt virtaaamisen tarve
- lisääntynyt janontunne
- pahoinvointi
- närästys

Olen tehnyt 5 kaupan raskaustestiä mihin tulee viiva ja niistä 2 on ollut positiivista ja 3 negatiivistä

Apteekin digitaalisella viikkonäytöllä oleva raskaustesti näytti negatiivistä

Sitten tein 2 tavallista apteekin raskaustestiä mihin tulee viiva niin toinen oli positiivinen ja toinen negatiivinen.

Mikä on nyt oikea tulos?

Maaliskuussa lopetin kokonaan, mutta heinäkuusta 2016 otin miten sattuu ja milloin sattuu e-pillerin. Välillä jäi kokonaan ottamatta 2-3 viikoksi pilleri tai sit otin 1-2 pilleriä vain viikossa. Välillä jäi yhdeltä kuulta kokonaan pois pilleri. Ainakin 2kk jäi kokonaan pillerit välistä ja 1kk että otin milloin sattuu ja miten sattuu.

Elokuussa päästetty sisälle 15 kertaa, Syyskuussa 18 kertaa, lokakuussa 11 kertaa, marraskuussa 18 kertaa ja joulukuussa 25 kertaa. Viidessä kuukaudessa yhteensä 87 kertaa.

Elokuussa päästetti ovulaatiopäivänä (11.8) 3 kertaa, syyskuussa (17.9) 2 kertaa, lokakuussa (15.10) 2 kertaa, marraskuussa (6.11) 4 kertaa ja joulukuussa (7.12) 3 kertaa.

Mä haluaisin tulla raskaaksi 31.12.17-31.1.18 välillä.

Oli välillä kokonaan ottamattakin. Mutta otin 1-3 tabletti kuukaudessa vain. kuukautta olin ottamatta e-pillereitä kokonaan salaa kihlatultani ja 2 kk otin vain 1-3 tablettia vain kuussa.

Mistä lemmikkieläin voi tietää että omistaja on raskaana tai edes epäilä.
 
Ne pillerit kannattaa lopettaa kokonaan. Ei se auta niitä silloin vedellä naamaan jos lasta yrittää. Onko se asia sitten ihan täysin sovittu kihlatun kanssa kun olet ollut "ottamatta salaa" E pillereitä?
 
Juu, pillerit pois kokonaan, jos vauvan haluatte. Kroppa menee vaan sekaisin tuollaisesta katkonaisesta käytöstä, joka taas haittaa kierron tasaantumista.

Mutta salaa älä tuohon hommaan ryhdy, vaan keskustele kihlatun kanssa perheenlisäyksestä ensin.
 
Pillereiden epäsäännöllinen syöminen/aloittelu ja lopettelu nostaa myös veritulppariskiä.

Ja ei ole mielestäni miehen kannalta reilua hankkia lasta salaa. Kyllä molempien pitää olla tietoisia mihin ollaan ryhtymässä.
 
Dpo 9, kp 67 (tavallista pitempi kierto takana, imetys lopetettu ja kierto meni sekaisin) sain selkeän plussan päivän toisesta pissasta rsfu:n herkällä (10) testillä. Aamupissasta tuli vaan hailuja.
 
Tässä toisessa raskaudessa eka haamu tuli näkyviin dpo 12, ekan testin tein dpo 9 ja sillon vielä oli aivan nega.. Esikoisen kohdalla testasin vasta menkkojen ollessa myöhässä, selkeä haamu tuli silloin..
 
Dpo 12 tuli haalea, mutta selkeä plussa apteekin herkällä. Parin päivän päästä, kun menkkojen piti alkaa, pc:n ei-herkällä testillä selvä plussa.
 
Dpo 19, kp 36/27-31 Selkeä plussa apteq herkällä testillä ja siitä parin päivän päästä myös CB digitesti +
 
dpo 8
kp 23/28
Clearbluen 6 days early. Tänään dpo9 samalla testillä laimeasta virtsasta selvästi vahvistuneempi viiva kuin eilen :)
 
Ekassa raskaudessa (4v yrittämisen ja toistuvien pettymysten jälkeen) oottelin menkkoja viikon, ennenkun uskalsin testata. Yleensä ne alko heti kun testas.. sillon ei ollu tietoja dpo tms.

Toisessa raskaudessa testasin ennen menkkoja, mutta vasta dpo12 näkyi tosi hailuran hailura haamu. Eikä lähtenyt heti vahvistumaan, vähän kyllä, mutta veritestissä ei tuplaantunut. Menikin sit kesken rv 6+.

Nyt tässä kolmannessa (yli 2v yrittämistä taas) sitten eilen 27/28-33 testasin haamun. Tänään jo vahvistunut hiukan. 5.6. oli epäonnistunut tuba-ultra jossa munarakkula oli 17 ja siitä jos lakee niin se olis ollut 7-8.6. sen 20-21mm jollon yleensä puhkeaa. Todennäköisesti dpo14 oli siis eilen.. (aika myöhään?? Enteileeköhän huonoa kun vasta nyt näkyy??)
 
Ekassa raskaudessa (4v yrittämisen ja toistuvien pettymysten jälkeen) oottelin menkkoja viikon, ennenkun uskalsin testata. Yleensä ne alko heti kun testas.. sillon ei ollu tietoja dpo tms.

Toisessa raskaudessa testasin ennen menkkoja, mutta vasta dpo12 näkyi tosi hailuran hailura haamu. Eikä lähtenyt heti vahvistumaan, vähän kyllä, mutta veritestissä ei tuplaantunut. Menikin sit kesken rv 6+.

Nyt tässä kolmannessa (yli 2v yrittämistä taas) sitten eilen 27/28-33 testasin haamun. Tänään jo vahvistunut hiukan. 5.6. oli epäonnistunut tuba-ultra jossa munarakkula oli 17 ja siitä jos lakee niin se olis ollut 7-8.6. sen 20-21mm jollon yleensä puhkeaa. Todennäköisesti dpo14 oli siis eilen.. (aika myöhään?? Enteileeköhän huonoa kun vasta nyt näkyy??)
Kaikilla nousee kyllä niin yksilöllisesti hcg ettei voi kun arvailla. Mustä tärkeintä et testit vahvistuu kuitenkin!
 
Mulla ei ikinä leffaviivoja tullut vaikka myöhäisimmät taisin testata Dpo ~28 ja nyt 35+1 menossa vaikka moni mulle manasi, että kesken menee kun ei vahvistu kunnolla. Mä väittäisin omalla kokemuksella, että viiva kuin viiva.
 
Takaisin
Top