Milloin saitte positiivisen tuloksen raskaustestiin?

Mä vasta tein viikolla 10 raskaustestin kun rinnat oli ollut hetken niin kipeet. Menkkoja ei ollut vuosiin. Eli sitten kymppi viikolla vasta tiesin yllätys pilleriraskaudesta.
 
Taisin tehdä testin kun menkat oli viikon tai pari myöhässä (ovat epäsäännölliset), ja oviksesta oli kolmisen viikkoa :)
Testi oli niitä apteekin omia raskaustestejä, ja parissakymmenessä sekunnissa lävähti ne kaksi vahvaa viivaa tikkuun. Piti siltikin kiljaista mies varmistamaan että onhan se tosiaan positiivinen:hilarious:
 
DPO 9 (kp 28/28). Suosittelen Early Detector pinkissä pakkauksessa, näytti tosi selkää viivaa.

sitä ennen dpo 7 tuli nega
 
Hirveen vaikea sanoa, mikä kuukautiskierron päivä se oli, koska kierto vaihtelee jonkin verran.. Mutta jos mennään keskimääräisen 28pv:n kierron mukaan niin se oli päivä 30 mun kierrossa.
 
Dpo 15, One Step erittäin herkkä raskaustestiliuska aamulla, selvä viiva, vaikka ei yhtä vahva, kuin kontrolliviiva. Tein testinä myös illalla ovulaatiotestin raskaustestinä ja pamahti muutamassa minuutissa kontrolliviivaa paljon voimakkaampi testiviiva, eli ovulaatiotestikin toimii raskaustestinä:cat:
 
Dpo10 (3+3) pregcheckillä ekaa oikea haalea haamu. Nuo testit näyttää siis yhen päivän väärin eka testi onkin dpo 10. Sitä ennen testasin eri testillä joka oli 10 herkkyydeltä ja jotain saattoi kuvitella, mutta mies ei nähnyt vielä. Eli lasken sen dpo11 ekaksi plussaksi ja siitä joka päivä sitten vahvistui.
20170423_063148-960x960.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Dpo 11 näky haamu
Kp 27
Pregcheckin liuskatestit

Laskettu aika 9.9.2017 :Heartred
 

Liitteet

  • tikkukollaasi.jpg
    tikkukollaasi.jpg
    172.3 KB · Katsottu: 1,776
Mä tein negatestin kp23/27 marketin pregcheck-testillä. Samalla testillä plussa kp25/27. Kaksi päivää myöhemmin eli kp27/27 tein vielä cb:n digitestin viikkonäytöllä, ja tuli viikot 2-3 (eli rv 4-5).
 
Takaisin
Top