Milloin saitte positiivisen tuloksen raskaustestiin?

Eka haamu kurkki 24/28, eikä ollu ees mikään herkkä testi kyseessä :)
 
Dpo11 Apteq 10iu/ml haamu
Dpo12 Apteq 10iu/ml selvä plussa
Dpo13 digiin 1-2
Dpo15 digiin 2-3

1,5 vuotta keskenmenon jälkeen olen odottanut plussaa testiin, joten en meinannut uskoa plussausta. Siksi noin monta testausta, jotta näen nouseeko se hormoni :D
 
Haalea plussa tuli Predictor expressillä dpo10, Kp26/30 ja tuolloin rv3+3.

Dpo12 digi antoi "Raskaana 1-2"
 
Olen labrassa töissä, joten teimme testin heti kun menkat olivat yhden päivän myöhässä! Minulla on supersäännöllinen kierto, joten päivänkin myöhästyminen oli epäilyttävää. S-hCG oli >1000 ja Clear Blue näytti "Raskaana 2-3 viikkoa"
 
Dpo 11 tuli ensimmäinen haamu, sitä ennen en testannut edes. Oireita ja mutu-olo olivat niin vahvat, että epäilyt osuivat oikeaan.

EIpä yritettykään kuin melkein kolme vuotta tuloksetta, tutkimuksissakin käväistiin, hoitoihin asti ei edetty. Nyt meidän ainokaisesta tuleekin isoveli jos kaikki menee hyvin :Heartred! Tätä on niiiiiiiin odotettu!!!
 
Tiesin jo ennen testin tekemistä, että raskaana ollaan. Raskaus ei ollut suunniteltu (eikä kyllä ehkäistykään), mutta minulle sitäkin toivotumpi. Vahvasta "kyllä tässä nyt raskauduttu taidetaan olla" -tuntemuksesta huolimatta pitkitin testaamista pettymyksen – negatiivisen testituloksen – pelossa, mutta kyllähän sieltä ne kaksi kirkuvanpunaista viivaa sitten ilmestyivätkin. :)
Tuolloin oli menossa siis rv 5+2, dpo 18 ja kp 37 (kuukautiset myöhässä viiden päivän voimin). Testin virkaa toimitti Pregcheck-liuska.
 
Minä tein kp31/30, clearbluen digi raskaana 1-2vkoa kello oli yksi yöllä, sinä yönä ei meillä enää nukuttu. :D Oli viimeinen testi joka oli jäljellä kaikkien niiden pettymys kuukausien jälkeen ja aattelin et en viiti heittää roskiin käyttämättömänä ja sit sen jälkeen voin unohtaa koko jutun kun ei oo enää testikään kiusaamassa kaapissa.
 
Esikoisesta plussasin kp 37/25, apteekin omalla testillä.

Toisesta plussasin kp 47/?, rfsu:n liuskatestillä. Olisko ollut jotain dpo 16 suunnilleen.. :D
 
Selkeä plussa 16 päivää ovulaatiosta. Preg checkin testi. Sitä ennen en testannut, yritystä takana 8 kiertoa ja olin päättänyt odottaa testien kanssa kunnes olisin lähes varma et on tärpännyt, ja niin sit olikin :)
 
Kesäkuun kemiallisessa plussa tuli rv 3+6. Tässä kierrossa testasin ekan kerran vasta 4+2. Hailura plussa tuli.
 
Menkat oli myöhässä 3 pvää jolloin vielä tuli nega. Haamuplussa tuli kun menkkoja ei kuulunut viikkoon.
 
Tänään tuli plussa kp 26/28, dpo 12. Aiemmin en ole edes testaillut sillä olin varma, etten ole raskaana :) aamupissasta selkeä viiva pregcheck ja päiväpissasta melkein yhtä selkeä viiva rfsu. Ei kuitenkaan kontrolliviivan veroiset vielä.
 
Takaisin
Top