Oletteko miettineet, milloin/millä viikolla aiotte kertoa raskaudesta muille?
Itse olen kertonut yrityksestä parille kaverilleni ja vanhemmilleni ja nyt kerroin heille myös tärpistä. Mies ei ole kertonut kenellekään ja sovimme, että hänen paras ystävänsä ja perhe saavat tietää ensimmäisen (varhais-)ultran jälkeen. Muiden osalta yritämme venyttää kertomista varmaan mahdollisimman pitkälle, koska minulla on pelkona keskenmeno.
Itse olen kertonut yrityksestä parille kaverilleni ja vanhemmilleni ja nyt kerroin heille myös tärpistä. Mies ei ole kertonut kenellekään ja sovimme, että hänen paras ystävänsä ja perhe saavat tietää ensimmäisen (varhais-)ultran jälkeen. Muiden osalta yritämme venyttää kertomista varmaan mahdollisimman pitkälle, koska minulla on pelkona keskenmeno.
miehen perheelle ensin ja mun perheelle joko samaan aikaan tai myöhemmin
Mun perheelle siks mielummin myöhemmin, ko eivät osaa pitää suutansa kiinni ja ollaan miehen kanssa kaikissa asioissa sitä mieltä ettei minkäänlaisia asioita tarvi meistä eteenpäin kertoa. Sekä kavereille myös rv12 jälkeen 

ja silloin se puski yhdessä yössä erittäin radikaalisti esille. Nyt toivon, että alkais näkyyn pikkuhiljaa jo rv 12 jälkeen