Milloin jaatte ilouutisen?

Rankasta pahoinvoinnista ja sairaslomasta johtuen jouduin kertomaan esimiehelle eilen. Jäi vähän paha mieli, vaikutti pettyneeltä eikä edes onnitellut. Toki ymmärrän, että töiden järjesteleminen tuottaa päänvaivaa, mutta silti olisin odottanut mukavampaa vastaanottoa.

Anopille on kerrottu jo aiemmin ja huomenna on tarkoitus vihdoin kertoa omille vanhemmille myös. Itkettää jo valmiiksi, ovat taatusti tosi yllättyneitä ja onnellisia :Heartred

Olipa tosi harmillinen reaktio esimieheltäsi. Toivottavasti tokenee pian ja ymmärtää edes onnitella!

Toivon sulle kovasti jaksamista ja voimia pahoinvoinnin kestämiseen. :Heartred
 
Olipa tosi harmillinen reaktio esimieheltäsi. Toivottavasti tokenee pian ja ymmärtää edes onnitella!

Toivon sulle kovasti jaksamista ja voimia pahoinvoinnin kestämiseen. :Heartred

Kiitos paljon :Heartred En todellakaan odottanut ihan noin tylyä reaktiota, etenkin kun esimies on itsekin äiti. Mutta koitan olla välittämättä. Ja läheisten reaktiot on onneksi olleet ihan erilaisia, etenkin omat vanhemmat ovat onnesta soikeina ja kovasti mukana odotuksessa :happy: Äiti onkin entinen äitiysneuvolan terkkari, niin neuvot ja apu on lähellä.
 
Osalle kavereista en ole vieläkään kertonut aiheesta vähän samasta varovaisuudesta johtuen. Ja sitten mieluummin kertoisi kasvokkain. Toisaalta on vähän huono mieli kun ei ole vielä täräyttänyt asiaa kaikille tärkeille tyypeille. Onko muilla ollut samoja fiiliksiä? Ja onko ihan pöljää odottaa, että voi kertoa kasvotusten?
 
Mä itseasiassa itse vähän pahastuin kun sain tietää lapsuuden ystävän raskaudesta vasta kun facessa kertoi jo synnytettyään. Oltiin juuri kesällä nähty hänen häissä ja kun eri paikkakunnilla asutaan niin vaan mesen kautta vähän viestiteltiin eikä sillon maininnut mitään. En päässyt babyshowereita pitämään hänelle. No onneksi oli kivat polttarit. Väleissä ollaan vieläkin.

Ite pyrin sit esikoisen aikaan kanssa kertoo kaikille tärkeille ennen kun julkistin asian. Ettei kuule kiertoteitä. Yks ystävä asu ihan vieressä mutta ei vaan päästy näkee niin kerroin sit viestillä.

Mulle itelle ei ole ollut väliä miten on kerrottu. Eli siitä viestillä kertomisesta en ole loukkaantunut.
 
Takaisin
Top