Mulla olikin jäänyt muutama ketju näköjään seuraamatta enkä ollu huomannu näitä uusia kommentteja. aluks oli ihan hirveen kylmä koko ajan ja nyt välillä palelen ja välillä oon aivan hikinen, en tiiä liittyykö se tähän, mutta uskoisin. viimepäivinä (rv4+3, 4+4 ja tänään 4+5) nännit ja rinnat ollu niin kipeät että liivit kun on ottanut pois on meinannu itku tirahtaa. Väsymys on myös ihan toista luokkaa, tuntuu että voisin nukahtaa millon vaan missä vaan, mut sit en tietenkään öisin saa nukuttua kunnolla, viimeyönä heräsin tunnin välein että apua oon myöhässä töistä, vaikka en tosiaan ollu ja unen saannissa meni 1,5h, mut päikkäreitä vois nukkua useammat ja millon vaan. ajoittain sit kuitenki vapaapäivillä tuleeki nukuttua joku 12h useampana yönä peräkkäin.. vielä ei pahaa oloa oo ollu, muutaku tein jotain kasvis-kanavuokaa ja se ei uponnu alas, ei sitten millään! Huimausta on jonkun verran, aamuherääminen oli ihan tuskaa tänään kun teen pääsääntösesti teen pelkkää yötyötä. Saa nähä nyt miten yövuorojen alottaminen sujuu nyt kun huomenna jatkan taas viikon vapaiden jälkeen