Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ongelmat nukkumisen kanssa kuulostaa tutulta. Mulla tänään rv 4+5 eikä vielä oo esiintynyt pahoinvointia ollenkaan ja oon kans stressannu sen puuttumista@Rosaliana jep tää oireiden miettiminen kyllä osaa olla stressaavaa Mulla tänään 5+0 ja ahdistaa kun ei ole pahoinvointia, lievää kuvotusta ajoittain vain ajoittain. Oon käsittänyt että kova raskauspahoinvointi periytyisi ja mun äidillä ja siskoilla on olleet tosi rajut.
Mulla myös pahentunut valvominen, pari vk olen ollut joka yö hereillä klo 3-6 ja nyt viime yönä heräsin jo klo 2 enkä saanut enää nukuttua
Mä samaistun tähän että arvioi jatkuvasti että onko riittävästi ja riittävän voimakkaita.Mä stressaan aina näistä oireista, vaikka luulis että kolmannen kohdalla uskaltais vähän jo relata - mut ei Aina mietin et onko mulla nyt tarpeeksi väsymystä / kuvotusta / tissit kipeänä, vaikka tiedän et nyt on niin alkuviikot et kyl ne siitä pahenee. Eilen kun piti lähteä hakemaan esikoista päiväkodista, iski hirveä äklötys niin olin heti että eiiiii ei vielä! En oo valmis tähän Onneksi se on ollut toistaiseksi aika aaltoilevaa, eikä sitä 24/7 huonoa oloa, mikä vie kyllä koko elämänilon.