Millaisia raskausoireita sinulla on?

Ainiin tulipa taas ajankohtaisena mieleen.. Onko muilla raskaus vaikuttanut suolen toimintaan? Mulla suolen toiminta on selkeästi hidastunut joka sitten välillä aiheuttaa sitä etovaa oloa ennen kun massa pääsee jatkamaan matkaansa. En muistanut tietenkään lääkärille tästä mainita ja kysyä olisko jotaki muita vinkkejä kun perus juo paljon vettä ja kuitujakuituja 😅
Alussa vaikutti ja kävin lääkkeet siihen apteekistakin hakemassa. Varmaan vaikutti kun samalla lopetin kofeiinin seinään, vaikka aiemmin join runsaasti.

Itselläni pahimmat oireet on jatkuva väsymys, päänsärky, voimattomuus ja etova olo. Oksentanut en ole ollenkaan. Nyt olen saikulla tän väsymyksen vuoksi. En ennen raskautta voinut kuvitella miten kokonaisvaltaista tää on. Nukun siis valehtelematta 16h vuorokaudessa nyt kun on mahdollista. Ensi viikolla vaihtui 2/3, että kai tämän pitäisi kohta helpottaa?
 
Alussa vaikutti ja kävin lääkkeet siihen apteekistakin hakemassa. Varmaan vaikutti kun samalla lopetin kofeiinin seinään, vaikka aiemmin join runsaasti.

Itselläni pahimmat oireet on jatkuva väsymys, päänsärky, voimattomuus ja etova olo. Oksentanut en ole ollenkaan. Nyt olen saikulla tän väsymyksen vuoksi. En ennen raskautta voinut kuvitella miten kokonaisvaltaista tää on. Nukun siis valehtelematta 16h vuorokaudessa nyt kun on mahdollista. Ensi viikolla vaihtui 2/3, että kai tämän pitäisi kohta helpottaa?
Kuulostaa hyvin tutulta, ja mulla ainakin on ollut nyt tää "auvoisa keskiraskaus" eli toivottavasti myös sulla helpottaa! :red-heart: :red-heart:
 
Kyllä huomaa että aika kultaa muistot, mutta se mitä muistan raskausoireita nii jäätävä väsymys, turvotus ja tietty alkuun jatkuva etova olo. Myöhemmin tietty liitoskivut. Itsellä myös lähes jokaisessa raskaudessa epämääräistä alavatsakipuilua.
 
Takaisin
Top