Millaisia raskausoireita sinulla on?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Etovaa oloa, ei onneksi oksentelua. Hirveä suolaisen himo ja nälkä kokoajan läsnä, normaalisti tykkään makeista herkuista jotka eivät nyt maistu ollenkaan. Väsyttää vietävästi. Tänään varhaisultrassa ei (vielä) näkynyt siskiötä niin ollut kovin itkuinen olo vaikken normaalisti kovin herkkä ole 😁

Etovaa oloa, ei onneksi oksentelua. Hirveä suolaisen himo ja nälkä kokoajan läsnä, normaalisti tykkään makeista herkuista jotka eivät nyt maistu ollenkaan. Väsyttää vietävästi. Tänään varhaisultrassa ei (vielä) näkynyt siskiötä niin ollut kovin itkuinen olo vaikken normaalisti kovin herkkä ole 😁
Voi ei 😢 millä viikoilla olet? Onko silla uusinta ultra tulossa? Toivottavasti kaikki kuitenkin hyvin ❤️

Mulla on ollut koko ajan semmosia "menkkakipuja" mut tällä viikolla on ollut pari kertaa aika voimakkaita ja tosi inhottavia 🙈 Kohtuhan se siellä vaan kasvaa mutta en kyllä tästä oireesta välitä 😅 Koskaan ollut kuullutkaan tätä raskausoireeksi

Eilen illalla herkuteltu lanttu alkoi tekemään äklöä oloa. 🤢 Jotenkin vähän äklö olo ollut myös tämän päivän aikana mutta ei varsinaisesti okseta vieläkään.😊 6+0 tänään.

Viime viikolla 4+5 aikoihin oksensin kokoyön ja ravasin vessassa. Tuli yllätyksenä että olinkin raskaana luulin vatsatautia😅. Nyt etovaa oloa pitkin päivää, pääkipua, väsymystä, verenpaineet alhaalla sen takia heikotusta ja ruoka oikein maistu.

Tämä rintojen kipu on kyllä ihan kamalaa. Huomaa erityisesti yöllä kun koittaa kylkeä kääntää ja sit aamulla myös. Ehkä tämä on jo jotain muuta kuin noista tukilääkkeistä johtuvaa.

Rinnat tosi turvoksissa ja kipeät, vatsa myös turvoksissa. Oon aika hoikkanen ja pieni rintainen, nyt näytän jo kuin olisin odottanut pidempäänkin.😅 Huonovointisuutta, jotkin hajut saattaa laukaista tosi huonon olon ja juoksen vessaan. Pissattaa koko ajan ja heräilen yölläkin useasti veskiin. Tosi todentuntuisia unia myös. Alavatsassa aika paljon tuntemuksia, välillä aika kivuliaitakin.

Mulla ollu iha alusta asti tuota painetta ☺️ Että en sitte tiiä mitä se virallisesti on🤣
Muistan nega kierrosta että oli kans paineen tunnettakin sillä alueella. Mutta nyt oon koittanut välttää huomaamasta pahemmin oireita niin joko johtuu siitä tai sitten niitä ei yksinkertaisesti nyt vain ole. 😅 Nega kierrossa tuli myös etova olo ja nyt ei edelleenkään niin paha sekään. Tuo nega kirto oli myös lääkkeellinen niin voi aiheuttaa samoja oireita kuin raskaus kun käytetään keltarauhaslääkettä ja toki estrogeeniäkin.

Hei sopiiko tulla juhlimaan! Juhlimaan sitä, että vihdoin jotain oireita! :D Heräsin aamulla ja oli olo kuin olisi syönyt kilon suklaata. Ällötti ja vatsaa kipristi. Tämä lienee ensimmäinen sellainen selkeä isompi oire. Rinnat edelleen arat, mutta aika maltillisesti.

Toki toivon, että just-nyt ei tulisi mitään isompaa, sillä olen työmatkalla 11h/päivä ulkoilmassa. :D Nyt ei kaipaisi pahoinvointia, sillä wc kapasiteetti on = Bajamaja. :E

Täällä pahoinvointi vain paheni, hirveintä oli keskiviikkona kun en oksentanut aamulla, se tapahtui vasta kun olin matkalla kotiin viemästä esikoista päikkäriin. Päätin yrittää tehdä kaikkeni pahoinvointia vastaan, ja nyt ostin seaband-rannekkeet ja aloin syödä hapankorppua jo ennen sängystä nousemista. Niin tai näin, nyt olen selvinnyt muutaman päivän pelkillä yökkäyksillä! Silti odotan seuraavaa ultras 1,5vk päästä kuin kuuta nousevaa.

Tällä hetkellä menossa 6+2, tää on kolmas raskaus. Pääkipua ollut, nyt on aikamoista vihlontaa nivusissa.
Pahovointia on jonkin verran.

Täällä rinnat turvonneet ja tosi kipeenä! pahoinvointi myös alkanu tällä viikolla ja joka yö pitää herätä vessaan.. jatkuvasti myös sais olla syömässä jotain. Vatsakipuja on ollut myös ennen raskautta,mutta tuntuvat pahenevan.. pakko oli käydä jo tarkistamassa sikiön sijainti ja onneks on paikallaan ja sydänäänetki nähtävillä 😍

Takaisin