Millaisia raskausoireita sinulla on?

normaalisti minäkin tykkään lämmöstä ja helteestä, tykkään maata auringossa, mutta ei nyt, ei todellakaan raskaana! Koiran kanssa lenkit on olleet kamalia näillä helteillä, ei tiedä kumpi läähättää enemmän lenkiltä tullessa, minä vai koira 😂 Vieläkö muut hengästyy helposti? mulla se on edelleen, kaikki ylämäet pitää ottaa hitaasti tai muuten happi loppuu.. haluisin vielä kohentaa kuntoa ennen synnytystä, mutta kuinka ihmeessä kun hengästyy pienestäkin liikunnasta. 😁
 
normaalisti minäkin tykkään lämmöstä ja helteestä, tykkään maata auringossa, mutta ei nyt, ei todellakaan raskaana! Koiran kanssa lenkit on olleet kamalia näillä helteillä, ei tiedä kumpi läähättää enemmän lenkiltä tullessa, minä vai koira 😂 Vieläkö muut hengästyy helposti? mulla se on edelleen, kaikki ylämäet pitää ottaa hitaasti tai muuten happi loppuu.. haluisin vielä kohentaa kuntoa ennen synnytystä, mutta kuinka ihmeessä kun hengästyy pienestäkin liikunnasta. 😁
Heh kuulostaa tutulta, hengästyn kans joka päivä ihan meidän kotiportaissa (asutaan 3. kerroksessa) ja ajat hyväkuntoisena aktiiviliikkujana tuntuu nyt niin kaukaisilta 😬 noh meidän aika liikkua normaalisti ja maata auringossa tulee vielä joku vuosi☀️😊
 
Nyt on parina viime päivänä valkovuodon määrä moninkertaistunut. Yleensä miulla ei edes ole valkovuotoa kovin paljoa kierron missään vaiheessa, enkä ole huomannu sen lisääntymistä ihan alkuraskaudessakaan. Mutta nyt sitten valahtaa ihan reilusti alushousuihin monta kertaa päivässä. Mitään muita oireita ei ole, niin en ole ollu huolissaan, mutta ärsyttävää tää on, kun en ole tottunu tämmöseen 😅🙈
 
Täällä samoja oireita. Just piti käydä lisäämässä pikkuhousunsuoja!
Mä olen huomannut myös että nyt keskiraskaudessa on tullut enemmän ilmavaivoja, pieruttaa sekä röyhyttää kovastikin!
 
täällä samaa! tota valkovuotoa toki tullut jo alusta asti runsaasti, mutta nyt se on vielä entisestään lisääntynyt. Ilmavaivat häiritsi alkuraskaudessa, olivat pitkään sen jälkeen pois ja nyt tulleet takasin 😅 Kyllä tässä tuntee itsensä niin prinsessaksi kun olla ja voi, tai sitten ei 😂
 
Valkovuotoa ja tissit kipeet... väsymys myös iltapäivästä eteenpäin jäätävää mut ois tosiaan vasta vkot 3+6 että ehkä mulla on vaan vilkas mielikuvitus 🤣
 
Valkovuotoa ja tissit kipeet... väsymys myös iltapäivästä eteenpäin jäätävää mut ois tosiaan vasta vkot 3+6 että ehkä mulla on vaan vilkas mielikuvitus 🤣
Jos sulla on viikkoja vasta ton verran niin oliskohan tuolla maaliskuiset23 enemmän samassa vaiheessa olevia.:Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Mulla on aika ajoin selittämätöntä ketutusta, esim. tänään. Ei siis johdu mistään tietystä asiasta, ottaa vaan päähän kaikki ja itku on herkässä. En tiedä, voiko tästä syyttää hormoneja. Koitan olla purkamatta puolisoon..
Mulla myös! On tosi inhottavaa kun ei löydä mitään syytä joten on hankala parantaa olotilaa. Ja tähän liittyy monesti myös se, että alan kehittelemään jotain ihan kamalia kauhukuvia jotka ei oo mitenkään realistisia...

Toinen minkä oon huomannut on ylipäänsä itkuherkkyys. Liikutun tosi helposti nykyään.
 
Mulla myös! On tosi inhottavaa kun ei löydä mitään syytä joten on hankala parantaa olotilaa. Ja tähän liittyy monesti myös se, että alan kehittelemään jotain ihan kamalia kauhukuvia jotka ei oo mitenkään realistisia...

Toinen minkä oon huomannut on ylipäänsä itkuherkkyys. Liikutun tosi helposti nykyään.
Ajatuksia on kyllä siinä mielentilassa vaikea hallita. Mua auttaa se ajatus, että seuraava päivä on yleensä parempi! Tänään esim. paljon parempi buugi kuin eilen ☺️
 
Takaisin
Top