Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
5+1 viikot tänään ja eilen alkoi se mitä vähiten odotin eli etova olo. Vielä helpottaa kun muistaa syödä säännöllisesti mutta saa nähdä millon pahenee ja juotuu oksentelemaan. Aijemmissa raskauksissa pahoinvointi kestänyt sinne rv12 suunnilleen ja ollut poikien kohdalla ihan päivittäistä oksentamista. Tytön kohdalla pääsin helpommalla. Saa nähdä kuin nyt käy. Univaikeuksia on ollut jo vähän aikaa. Joko herään yöllä valvomaan tai sitten aamulla herään tosi ajoissa. Mites muilla?
Siis veit sanat täysin suustani. Mulla TÄNÄÄN 5+1 ja eka etova olo. Jäätävää palelua ollut koko viikon ja unet on jäänyt lyhyeksi kun aikaisin herään, enkä saa unenpäästä kiinni. Vessassa pitänyt käydä myös useammin kuin aiemmin.
Olen kaiken lisäksi kipeänä, joten ei kovin hehkeää oloa ole ollut, vaikka onnellinen kyllä
Toivottavasti pääset helpommalla pahoinvoinnin kanssa tällä kertaa
Siis veit sanat täysin suustani. Mulla TÄNÄÄN 5+1 ja eka etova olo. Jäätävää palelua ollut koko viikon ja unet on jäänyt lyhyeksi kun aikaisin herään, enkä saa unenpäästä kiinni. Vessassa pitänyt käydä myös useammin kuin aiemmin.
Olen kaiken lisäksi kipeänä, joten ei kovin hehkeää oloa ole ollut, vaikka onnellinen kyllä
Toivottavasti pääset helpommalla pahoinvoinnin kanssa tällä kertaa