Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mulla alkoi myös viikonloppuna kestokrapula, nyt viikkoja 6+1. Aamuisin todella huono olo, iltaa kohti onneksi vähän helpottaa. Palelua ja väsymystä myös havaittavissa.
 
Mä voin kyl niin samaistua tohon kesto krapulaan. Olo on kyl koko ajan aika kurja ja jos pääsee nälkä tulee niin oksetus on taattu. Aamut on kauheimpia, ku heti ku silmät avaa, niin maha murisee ja semmonen etova olo, että tekis mieli jäädä vaan sänkyyn. Sit viel rintojen särky, kauhee väsymys ja ajoittainen päänsärky kaupan päälle. :D ja sit ettei stressi vaan pääsis helpottaa, niin ajoittaista rusehtavaa vuotoa tulee. :/
 
Hajut on ruvennut yököttämään. Eilen menin herättämään puolisoa, mistä seurasi hajun takia oksennus. Tänään olin menossa keräämään munat kanalasta ja piti sieltä juosta pihalle äkkiä oksentamaan.
 
Mulla alkoi huonot olot nyt 7+ viikolla ihan todenteolla. Toki aiemminkin oli, mutta nyt on jatkuvana. Väsymys on myös päällä. Ajoittain päänsärkyä ja hajut ällöttää jonkin verran. Menkkamaista tuntua on alavatsalla, mutta se ei ole häiritsevää. Samoin rinnat arat, mutteivat kipeät kuitenkaan.
 
Mullakin on nyt tullut välillä etovaa oloa, viikkoja 7+0. Erityisesti nälkäisenä, jos ruoka viivästyy. Tuntuu silti, että tosi vähällä on vielä päässyt. :smiling-eyes:
 
Nyt 10+4 ja oireet lähes kadonneet. Ei mitään tuntemuksia vatsassa. Ei ummeta enää ja rinnat eivät ole arat. Huolestuttaa, että onki kaikki hyvin, kun on näin oireetonta.
 
Mun pahoinvointi on oikeastaan vasta nyt alkanut (rv9+6) todenteolla. Tosi huono olo iltaisin ja oikeastaan voin vaan töiden jälkeen maata sängyssä. Nukun helposti myös parin tunnin päiväunet ja vielä 9 tunnin yöunet päälle. Lisäksi vatsaa turvottaa aivan älyttömästä ja näyttää siltä että olisi raskaus paljon pidemmällä. Vaikka onkin eka raskaus ja pitäisi näkyä vasta lähemmäs 20 viikolla niin tuntuu että oma vatsa on pullahtanut jo nyt näkyviin.... Tai sitten tuo sängyssä makaaminen ja passiivinen elämä ja joulusuklaat on tehnyt tehtävänsä :tears:
 
Mulla oli alkuraskaudessa pahoinvointi ja väsymys jonnekkin joulukuun loppuun saakka :€
Nyt on kiusaksi tulleet liitoskivut :loudlycrying:
 
Takaisin
Top