Millaisia raskausoireita sinulla on?

Minulla on käynyt niin, että nyt 6+2 lähes kaikki raskausoireet ovat kadonneet pahoinvoinnista ja kipeistä rinnoista lähtien. Tämä on ihan kauheaa, koska nyt vain mielessä pyörii, että pieni on mennyt kesken. Perjantaina on ar-ultra ja henkisesti valmistaudun siihen, että siellä saa huonoja uutisia Confused Face


Täällä oikeestaa iha sama, päivä vu jälkeen oireet loppu kun ennen sitä rajua oksentelua jne. Ahdistavaa
 
Minultakin on hävinnyt valtaosa oireista, mukaan lukien oksentaminen. Enää hajujen tuomaa öllötystä sekä herkistymistä milloin mistäkin, eilen mm. telkkarissa ultrattiin lampaita, eikä kaikki olleet kantavia... Myös väsymys alkanut väistyä.
 
Tämä oireiden katoaminen on raastavaa. Pitäisi yrittää töitä tehdä, mutta kun mieliala heiluu laidasta laitaan, niin keskittyminen on todella hankalaa. En olisi ikinä uskonut, että kaipaisin kestokrapulaa Confounded Face
 
Muokattu viimeksi:
Viikosta 6 alkaen ollut syöminen aika tarkka, 7 viikko meni ihan ok, nyt kun pyörähti viikko 8 niin paheni ihan tosissaan. Paukkas vielä migreenin tähän päälle tänään Anxious Face With Sweat- aivan raato. Sitten yks asia joka on yllättänyt ihan täysin ensimmäisen odottajaa, seksi tuntuu aivan älyttömän epämukavalta Astonished Face paikat tuntuu niin erilaiselta että ihan sattuu. Oonko ainut?Beaming Face With Smiling Eyes
Minulla keskenmenneessä raskaudessa seksi sattui aivan vietävästi, mikä oli todella inhottavaa kun himot oli pilvissä.
Nytten sitten päin vastoin ei tietoa sattuisiko kun himot aivan tiessään Cat With Tears Of Joy
 
Tänään 5+6(tai 5+3), aamulla oksensin hampaita pestessä, ei pysynyt vesikään sisällä. Väsymys töiden jälkeen on kova, ummetus aivan järkyttävää ja tekee paljon kipuja selkään ja vatsaan, rinnat arat, etenkin nännit.
Nuo ummetuskivut on pelottavia, etenkin kun ne tulee öisin niin yllättäen..
Muuten olo on okei, hajut ei vielä pahasti ällötä, mutta hajuaisti on herkistynyt kuitenkin.
 
Uusi oire! Orgasmin jälkeen alavatsa ei tuntunut rentoutuvan ollenkaan ja kipeytyikin jonkin verran :dance018

Sain kuitenkin nukahdettua ja aamulla tilanne oli taas normaali :)
 
Onko kellään kokemusta pahoinvointirannekkeista? Vetäisin aamulla ranteisiin ja nyt odotan mielenkiinnolla onko näistä mitään riemua.
 
Siis aivan jäätävää tämä paleleminen! Vielä kun teen tietokoneella töitä ettei tule liikuttua, palelen vietävästi. Oon tehny töitä kotona nyt taas pari päivää, työpiste takan vieressä ja silti palelee! Cold Face en muista tällaista aiemmista raskauksista. Aamusin pahoinvointia mutta helpottaa kun saa jotain syötyä. Oikeastaan se pahoinvointi tulee voimakkaammin iltaisin. Nyt 6+0.
 
Mie oon vissii tulos kipeeks, eilen illal jo paleltanu ihan hitosti, voimaton olo ja kaiken kukkuraks nälkä ja huono olo. Ei pysty kunnol syömää ku etoo niin kovin.
 
Täällä pahoinvointi palas rytinällä ja tänää kahesti oksennettu jo. Viikon oli käytännössä normaali olo. Pitäis vaa yrittää luottaa et olot ei kerro mistää mitää mut kyl niitä aika tarkalla silmällä tarkkailee.

Niin tai näin, vähän helpotti omia ahdistuksia ton oireettoman kauden jälkeen.
 
Luulen kans että joku flunssa tulossa kaiken päälle. Poskionteloissa tuntuu vaikkei nuhaa olekaan pientä lämpöä. Jos lepäis loppupäivän.. Alkaa nämä siivoukset ja kokkailut jo jäämään miehelle
 
Täällä tuli tänään eka oksennus kesken lounaan syömisen. Voin sanoa että jäi loput lautasesta syömättä ja nyt ei enää yhtään houkuttelisi syödä tota samaa ruokaa :D. Harmi vaan, että sitä on vaikka miten paljon jäljellä. Toisaalta oli kiva tavallaan saada tämäkin kokemus, koska tähän saakka mulla ei oo ollut pahemmin oireita arkojen rintojen lisäksi.
 
Jatkoa edelliseen viestiin.. Lämmitin äsken samaa ruokaa (lohipasta) kuin lounaalla, ja heti kun otin sen mikrosta ja haistoin sen ruuan hajun, niin tuli yökkäysrekfeksi. Taidan jättää tuon syömisen ja lähden suosiolla kauppaan hakemaan jotain muuta Beaming Face With Smiling Eyes
 
mulla oli kaks viikkoa lapselta saatu flunssa just plussaamisen aikaan (lapsi selvis siitä taudista kahdella päivällä), nyt lapsi on pari päivää kuumeillut ja itsellä taas alkaa tuntua kurkkukipu. se on kiva saada nää kaikki päiväkotituliaiset myös! varsinkin näin kun immuunipuolustus on heikentynyt ja tääkin kestää sit varmaan taas monta viikkoa saada menemään kokonaan ohi Cold Face

muuten oireet on hyvin samanlaisia olleet nyt viikon päivät, palelu on ehkä vaan pahentunut ja tissituntemukset, lisäksi huono olo tulee aaltoina ja turvotus on aivan järkyttävää.
 
Itsellä nyt RV 8+4. Pahin oire on pahoinvointi. Aamuisin tulee oksennus, ei onneksi joka aamu. Todella monien ruokien haju etoo ja ruokahalu ei olekaan ennallaan..
 
Tänään ekaa kertaa hiipi pientä pahoinvointia oloon iltapäivällä, kun lounaasta oli jo useampi tunti. Auttoi kyllä, kun söin! Toivottavasti ei tuu tavaksi. Pitää vaan nyt muistaa syödä riittävän usein!
 
Itsellä on tullut palelua iltaa kohti ja väsymys edelleen töiden jälkeen on kova. Muutoin melko normaali olo, jos ei lasketa tätä ummetusta johon ei tunnu auttavan MIKÄÄN !
Onko kellään muulla mahan ja suolen toiminta hankalaa ja mikä siihen on auttanut?
Pegorionia kokeilin, ei apua, nyt kokeilussa levolac ja pahimpaan vaivaan microlax tarvittaessa..

Tänään myös jauheliha haisi pahalle eikä maistunut kyllä hyvällekkään.. Cat With Tears Of Joy
 
Mulla alkoi pahoinvointi 5+6 ja nyt olo on ollut noin viikon ajan todella jäätävä. En ole voinut mennä töihin koko viikolla, koska seisominen ja muu fyysinen rehkiminen vain pahentaa oloa. Saa nähä kuinka kauan näistä oireista saa vielä kärsiä nyt on menossa 7+2.
Jotenkin tuntuu, että en halua lukea mitään raskauteen liittyvää, koska se vain pahentaa oloa. Hain viime perjantaina pahoinvointirannekkeetkin mutta niistä ei ole ollut minulle apua. Nyt on hetken ajan hieman parempi olo ja halusin tulla tänne lukemaan, miten teillä muilla menee.
 
Siis tää nälkä on ihan älytön! Tuntuu et 3 tunnin välein syöminen ei riitä. Söin ruokaa vaille 12, nyt 13.30 on taas nälkäAstonished Face-
 
Takaisin
Top