Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mulla noin viikon verran kipuillut yläpakaran tuntumassa. Pahentui pikkuhiljaa, alkaen vienoisista tuntumisista, mutta kaksi viimeistä päivää olin pahimmilla vihlaisuilla jo vedet silmissä. Eilen etsin tietoa ja luulen kipujen aiheutuvan si-nivelestä, eli alkaa liitokset lantiossa löystyä. Etsin jumppaliikkeet ja tein muutenkin pakaraa, reisiä ja lonkankoukistajia avaavia liikkeitä. Aamulla makasin vielä tennispallot nivelten kohdissa sohvalla. Tänään on vain paristi vihlonut, eikä onneksi niin pahasti! RV 15 näillä oireilla täällä, toivottavasti jumppailu tuo apua kipuun.
 
Mulla noin viikon verran kipuillut yläpakaran tuntumassa. Pahentui pikkuhiljaa, alkaen vienoisista tuntumisista, mutta kaksi viimeistä päivää olin pahimmilla vihlaisuilla jo vedet silmissä. Eilen etsin tietoa ja luulen kipujen aiheutuvan si-nivelestä, eli alkaa liitokset lantiossa löystyä. Etsin jumppaliikkeet ja tein muutenkin pakaraa, reisiä ja lonkankoukistajia avaavia liikkeitä. Aamulla makasin vielä tennispallot nivelten kohdissa sohvalla. Tänään on vain paristi vihlonut, eikä onneksi niin pahasti! RV 15 näillä oireilla täällä, toivottavasti jumppailu tuo apua kipuun.

Mulla oli vastaavanlaisia oireita, tosin vasemmassa pakarassa jokin aika sitten! Nyt 14+6 menossa. Mulla lähti faskiapallolla kipupisteitä hieroen pois. Oli kyllä aivan **tin kipeä. Kävelystä ei meinannut tulla mitään. Vartalon kierrot oikealle teki mielettömän kipeää ja heijasti suoraan viiltävänä kipuna vasempaan jalkaan. Olis kyllä hyvä joku mammajumppa. Tuntuu vaan, että ainoa vaihtoehto ( nyt vielä koronarajoitukset huomioiden) on kotona tehtävä treeni. Oon niin ryhmässä toimija, ettei yksin jumppailusta meinaa tulla mitään :side_tear:
 
Takaisin
Top