Millaisia raskausoireita sinulla on?

Niin ja onko muilla outoja rinta/nänni tuntemuksia? Mulla kun tulee sellainen pahoinvoinnin aalto, niin samalla rintoihin lähtee sellainen sähköiskun tuntuinen joka rintojen reunoilta lähtee sellaisena aaltona kohti nännejä. Tuntuu hyvin erikoiselta laughing6

Mulla on tätä! Täällä nyt 5+5 ja just tuollaista on. Mulla on neljäs raskaus ja muistaakseni tätä on ollut aiemmissakin, tuntuu vähän samalta kuin sit imetyksen yhteydessä kun maito nousee rintoihin :)
 
Mulla on tätä! Täällä nyt 5+5 ja just tuollaista on. Mulla on neljäs raskaus ja muistaakseni tätä on ollut aiemmissakin, tuntuu vähän samalta kuin sit imetyksen yhteydessä kun maito nousee rintoihin :)

Okei kiitos kun kerroit! Hyvä tietää jo etukäteen. Olin varma että olen ainoa kun ei muilta samanlaisia kokemuksia ole tullut :grin Esikoinen kyseessä niin ei ole aiempaa vertailupohjaa :rolleyes:
 
Mietin täällä, että uskaltaako sitä sopia mitään seuraaville 4-5 viikolle, kun on välillä niin karmea olo.
 
Se, että itkin täällä pahoinvoinnin puutetta...se teki tehtävänsä :banghead::grin:grin:grin:grin:sorry: en oksenna, mutta olo on kuin merisairaalla koko ajan.. olen hereillä muutaman tunnin päivässä, väsymys järkyttävä. Mutta...en valita..muutakun miehelle :facepalm::hilarious: tsemppiä kaikille, jotka laattailee ja voi huonosti :)
 
Mä olin kyllä ihan pois pelistä siinä noin 5-7 viikot. Nyt alkoi 8 viikko ja minusta ajoittain hieman helpompi olo mutta aaltoilee paljon. Ja kauhee turvotus iskeny, varmasti kun ei oo pystyny liikkumaan yhtään ja koko ajan pitäny syödä jotain :banghead:
 
Mulla on sellanen nälkäheikotus jos vähänkin tulee väliä ruokailuihin.. Ja kovin rasvainen/suolaiset ruoat ei uppoo ja esim. paistetun kalan haju on tällä hetkellä tosi ällöttävä. :wacky: En tiiä oonko maailman ainut ihminen, joka Aivastaa kun nälkäheikotus iskee. Tää juttu on siis ollut mulla aina, vaikka en ois raskaanakaan mutta nyt se tulee paljon helpommin. En oo siis oksentanut, mutta sen sijaan aivastan jos tulee oksettava olo ja aivastan monta kertaa peräkkäin.. Mun mielestä se on kyllä sata kertaa hauskempaa kuin oksentaminen ja toivon että tää pysyis näin! Muuten mulla ei siis oo mitään nuhaa eikä tukkoisuutta eikä aivastelua eikä koronaa, tulee vaan sellanen yhtäkkinen aivastuskohtaus sillon jos alkaa oksettaa :wacky:
 
Minä taas täällä olojani ihmettelemässä, nyt 6+1 ja alkanut sellanen koko päivän huono olo, närästää ihan hirveesti! :confused: menkkamaisia kipuja myös ollut. Töissä oleminen on aika tukalaa kun pitää esittää iloista asiakkaille vaikka todellisuudessa tekis mieli mennä halaan pönttöä. :grin
 
Mulla oli hyvin oireetonta, enkä näköjään huolehtinut turhaan. Alkio mitattiin tänään melkein viikkoa liian pieneksi, mikä ei ole mahdollista kun on hoitoalkuinen raskaus. Kyllä sitä oman kroppansa tuntee..
 
Mulla oli hyvin oireetonta, enkä näköjään huolehtinut turhaan. Alkio mitattiin tänään melkein viikkoa liian pieneksi, mikä ei ole mahdollista kun on hoitoalkuinen raskaus. Kyllä sitä oman kroppansa tuntee..

Voi ei chard!! :pale Voimia tuhannesti :Heartpink:Heartpink
 
Mulla oli hyvin oireetonta, enkä näköjään huolehtinut turhaan. Alkio mitattiin tänään melkein viikkoa liian pieneksi, mikä ei ole mahdollista kun on hoitoalkuinen raskaus. Kyllä sitä oman kroppansa tuntee..

Voimia:Heartpink
 
Mulla oli hyvin oireetonta, enkä näköjään huolehtinut turhaan. Alkio mitattiin tänään melkein viikkoa liian pieneksi, mikä ei ole mahdollista kun on hoitoalkuinen raskaus. Kyllä sitä oman kroppansa tuntee..

Voi eii...:sad001 halaus :Heartred Oliko sillä sykkivä sydän silti? :Heartred
 
Mulla oli hyvin oireetonta, enkä näköjään huolehtinut turhaan. Alkio mitattiin tänään melkein viikkoa liian pieneksi, mikä ei ole mahdollista kun on hoitoalkuinen raskaus. Kyllä sitä oman kroppansa tuntee..

Voi ei, paljon paljon voimia :Heartred:sorry:
 
Voi eii...:sad001 halaus :Heartred Oliko sillä sykkivä sydän silti? :Heartred
Oli syke. Mut se koko pussi oli ihan liian pieni missä se alkio oli. Veikkaan et keskeytyy viikon tai kahden sisällä. Kysymys on sitten siitä että tuleeko itsestään ulos vai ei. Yleensä mulla ei :sorry:
 
Oli syke. Mut se koko pussi oli ihan liian pieni missä se alkio oli. Veikkaan et keskeytyy viikon tai kahden sisällä. Kysymys on sitten siitä että tuleeko itsestään ulos vai ei. Yleensä mulla ei :sorry:

Onko se varmaa? :Heartred Sanoiko ultraaja, että se ei voisi jatkua? :Heartred :love022
 
Pahoinvointi ollu joka päiväistä.. yks päivä meni ettei mikään ruoka pysynyt sisällä. Kivennäisvesi oli mikä pysy.. saas nähä jatkuuko näin.
 
Onko se varmaa? :Heartred Sanoiko ultraaja, että se ei voisi jatkua? :Heartred :love022
No ei sanonut suoraan mut en muista kuulleeni menestyneistä hoitoraskauksista, joissa alkion koko heittää alussa viikolla. Plus että tutkin asiaa hetken tänään ja ilmeisesti raskausontelon ja alkion koon välinen ero on myös merkittävä keskenmenoa ennustava tekijä. Ja mulla se kokoero on liian pieni.
Mä oon semmonen inhorealisti ja ihan tarpeeksi kahlannut hoitoja, keskenmenoja ja keskustelupalstoja läpi yhteensä kuuden ja puolen vuoden lapsettomuusvuosien aikana, et realiteetit on aika hyvin tiedossa :hungover:
 
No ei sanonut suoraan mut en muista kuulleeni menestyneistä hoitoraskauksista, joissa alkion koko heittää alussa viikolla. Plus että tutkin asiaa hetken tänään ja ilmeisesti raskausontelon ja alkion koon välinen ero on myös merkittävä keskenmenoa ennustava tekijä. Ja mulla se kokoero on liian pieni.
Mä oon semmonen inhorealisti ja ihan tarpeeksi kahlannut hoitoja, keskenmenoja ja keskustelupalstoja läpi yhteensä kuuden ja puolen vuoden lapsettomuusvuosien aikana, et realiteetit on aika hyvin tiedossa :hungover:

Voi miten paljon toivoisin, että teillä onnaisi noin pitkien hoitojen jälkeen... :sorry: Epäreilua!
 
Voi miten paljon toivoisin, että teillä onnaisi noin pitkien hoitojen jälkeen... :sorry: Epäreilua!
Mulla on siis kaksi lasta, edellisen puolison kanssa, viiden vuoden lapsettomuuden jälkeen. Nykyisen kanssa yritystä vajaa 1,5 vuotta eikä mitään vikaa kummassakaan mutta hoitoihin jouduttiin (ikä).
 
Oli syke. Mut se koko pussi oli ihan liian pieni missä se alkio oli. Veikkaan et keskeytyy viikon tai kahden sisällä. Kysymys on sitten siitä että tuleeko itsestään ulos vai ei. Yleensä mulla ei :sorry:
Voi ei. Olen niin pahoillani :oops:
 
Mulla oli hyvin oireetonta, enkä näköjään huolehtinut turhaan. Alkio mitattiin tänään melkein viikkoa liian pieneksi, mikä ei ole mahdollista kun on hoitoalkuinen raskaus. Kyllä sitä oman kroppansa tuntee..

Eikä :sad001 voimia kovasti!!! Tuleeko uusi ultra vielä nyt vai odotellaanko vain? :sad001
 
Takaisin
Top