Niin ja onko muilla outoja rinta/nänni tuntemuksia? Mulla kun tulee sellainen pahoinvoinnin aalto, niin samalla rintoihin lähtee sellainen sähköiskun tuntuinen joka rintojen reunoilta lähtee sellaisena aaltona kohti nännejä. Tuntuu hyvin erikoiselta![]()
Mulla on tätä! Täällä nyt 5+5 ja just tuollaista on. Mulla on neljäs raskaus ja muistaakseni tätä on ollut aiemmissakin, tuntuu vähän samalta kuin sit imetyksen yhteydessä kun maito nousee rintoihin :)
en oksenna, mutta olo on kuin merisairaalla koko ajan.. olen hereillä muutaman tunnin päivässä, väsymys järkyttävä. Mutta...en valita..muutakun miehelle 
tsemppiä kaikille, jotka laattailee ja voi huonosti :)
En tiiä oonko maailman ainut ihminen, joka Aivastaa kun nälkäheikotus iskee. Tää juttu on siis ollut mulla aina, vaikka en ois raskaanakaan mutta nyt se tulee paljon helpommin. En oo siis oksentanut, mutta sen sijaan aivastan jos tulee oksettava olo ja aivastan monta kertaa peräkkäin.. Mun mielestä se on kyllä sata kertaa hauskempaa kuin oksentaminen ja toivon että tää pysyis näin! Muuten mulla ei siis oo mitään nuhaa eikä tukkoisuutta eikä aivastelua eikä koronaa, tulee vaan sellanen yhtäkkinen aivastuskohtaus sillon jos alkaa oksettaa 
Oliko sillä sykkivä sydän silti?