Millaisia raskausoireita sinulla on?

Jos normikeinot ei oo auttanu, niin ite oon saanut avun magnesiumsitraatista. Oon käyttäny jo ennen raskauksia kausittain, kun on ollut tarve. Annostuksen oon saanu kohdilleen lisäämällä annostusta hiljalleen, kunnes maha taas toimii. Itellä ollut aina varma keino ja käytössä nytkin.


Kiitos vinkistä ❤️
 
Mulla tais tulla ekat liitoskivut tänään, vaivaiset 14+2 vasta mittarissa :banghead: Ihan kauheaa vihlontaa oikean nivusen ja lonkan tietämillä, ihan kuin vähän väliä olisi joku iskenyt jollain piikillä suoraan hermoon. En keksi muutakaan mistä toi olisi tullut kuin the liitoskivut.
Istuminen oli aamusta ihan kamalinta, joten vaihdoin seisomatyöpisteelle ja siinä heiluminen ja liikehtiminen helpottivat jonkun verran. Toivon todella että nää ei jatkuisi kovin voimakkaana maaliskuuhun asti:angelic:
 
Mulla tais tulla ekat liitoskivut tänään, vaivaiset 14+2 vasta mittarissa :banghead: Ihan kauheaa vihlontaa oikean nivusen ja lonkan tietämillä, ihan kuin vähän väliä olisi joku iskenyt jollain piikillä suoraan hermoon. En keksi muutakaan mistä toi olisi tullut kuin the liitoskivut.
Istuminen oli aamusta ihan kamalinta, joten vaihdoin seisomatyöpisteelle ja siinä heiluminen ja liikehtiminen helpottivat jonkun verran. Toivon todella että nää ei jatkuisi kovin voimakkaana maaliskuuhun asti:angelic:
Mulla jatkui vielä synnytyksenkin jälkeen.. et siihenkin kannattaa varautua. Viheliäisiä ne kyllä on!
 
Mullakin liitoskivut jatku synnytyksen jälkeen, paljon lievempinä onneksi, pystyi toimimaan normaalisti. Viimeksi alkoivat rajuina heti rv20, nyt ovat ilmaantuneet lievänä versiona rv10 alkaen. Saas nähdä missä vaiheessa muuttuvat pahemmiksi, vai käykö tuuri ja pysyvät tämmösinä.
 
Oksentelua ollut vk7 tähän asti (nyt rv16) mutta nyt alkanut kyllä helpottaa… Välillä oli todella pahana eikä mikään pysynyt sisällä.
Muita oireita: satunnainen närästys, rinnat todella kipeät, kurkussa tosi paljon limaa varsinkin iltaisin:wtf: mitäpä muuta… no siinä kai ne :sour:
 
Tällä hetkellä mahan lisäksi huimaus, tosi tympeää! Verenpaineet on alhaisia ja lakullakaan ei niitä nostella joten tällä mennään.. Ja pesänrakennusvimma laskettakoon myös, voisin remontoida vaikka sun mitä tai vaihtaa vaikka koko talon uuteen Beaming Face With Smiling Eyes
 
Tosi vähäisiä, ehkä alkuun oli vähäsen etovaa oloa. Nyt on lantio alkanut temppuilemaan, löystynyt nyt jo puolen välin paikkeilla kun ekasta liitoskivut jne alkoi vasta paljon myöhemmin.
 
Raskauden edetessä tuli etovaa oloa, mutta alussakin oksentaa joutui vain kolme kertaa :)
 
Kauheat iskiaskivut on nyt tulleet rv24 paikkeilla. Selvästikin maha alkaa jo painaa aika paljon.
 
Takaisin
Top