Millaisia raskausoireita sinulla on?

Miten muilla, onko alkuraskauden oireet vähentyneet jo?

Täällä mietin että olihan normaalia että oireet näin vähenee?
Alkuun ei isompia oireita edes ollut, väsymys ja turvotus. Nyt menossa 9+3.
Turvotus väistyi joku aika sitten ja väsymys myös vähentynyt. Alavatsa nippailuja ei ole enää niin tuntunut.
Huono olo tulee kuitenkin jos edellisestä syömisestä pitkä aika.
Varhaisultrassa 6+5 näkyi syke. :Heartred
Mutta jostain tuli pelko että onkohan pikkunen vielä maksussa kunnossa.
Ensimmäinen raskaus oli melko oireeton kyllä myös että jos tämä on vain turhaa jännitystä.


Sen kerran kun ääneen puhun peloista ja jännityksestä kun oireet oli ollut noin viikon ajan pois, niin tästä seuraavana päivänä tuli kyllä oireet takas ja uusia oireita ja tuntemuksia. :)
 
9+5 ja pahin terä pahoinvoinnista on taittunut. Mutta edelleen vähän väliä semmoista pientä vellomista. Väsyttää myös aika lailla.
 
Jäätävä väsymys ja öisin tulee silti valvoskeltua. Kaikenlaisia mielitekoja riittää :shy:
 
Täällä oon voinut pahoin viikosta 6 ja oksentanut joka ikinen päivä viikosta 7 eteenpäin... nyt sinnittelen 11 viikkoa eteenpäin... tämä tuntuu jo aika epäinhimilliseltä mutta silti jotain toivonkipinää elättelen että kyllä tämä pahaolo loppuu vielä. Eihän tässä muuten pysyisi järjissään. Ens viikolla eka ultra...
 
Jäätävä väsymys ja öisin tulee silti valvoskeltua. Kaikenlaisia mielitekoja riittää :shy:

Täällä sama. Olen aina ollut iltavirkku. Nykyisin myös aamuvirkku - todella hämmentävää :grin Aikavälillä 12-17 nukkuisin vaan oikein mielelläni. Aamutunnit ja illalla 21 jälkeen virtaa riittää.
 
Mulla on tullut "repäsy" kivut takas kuvioihin.. välillä kun nousee ylös tai kääntyy niin tulee viiltävä kipu.. kohdun kasvukipujako o_O rv11+6 nyt :happy:
 
Väsymys, etova olo / pahoinvointi jos en syö säännöllisesti. Päänsärkyä jos en liiku / treenaa säännöllisesti. Välillä aika kovia vatsakipuja, tai oikeastaan häpyluun alueen jomotusta sekä alaselkäsärkyä. Nyt 9+3.
 
Tänään on ollu enemmän repäisy kipuja ja kova "paine" alavatsalla. Nivusiin tuikkuun melko kovinki varsinki sillon, jos istumasta nousee ylös.
 
Viikko sitten aloin tuntemaan kädellä pullistuman 10 cm navan alla. Pullistuma on laajentunut viikon mittaan. Tänään aamulla ylhäältä katsottuna pullistuma on tullut silmin nähtäväksi. Mies tuntee kädellä, mutta ei näe vielä. Ehkä viikon päästä ❤
 
Mulla on edelleen oireetonta... Rv11+6 tänää.. Mut tietyllä tavalla todella hienoa vaikka pelottaa kun ei tunne olevansa raskaana.. Oispa jo 3.5 kun silloin on ultra rv13.. Sitten voi enemmän hengittää vapaammin..
 
Mä valvoin eilen vahingossa puoli kahteen! Katselin sarjaa, ja yleensä olen käytännössä nukahtanut kesken hyvissä ajoin, joten en yhtään miettinyt kelloa. Havahduin jossain vaiheessa, että hetkinen, mites mä olen katsonut jo pari jaksoa... Eli alkuraskauden koomaväsymys on nyt oikeasti hellittänyt! Nyt 12+0. Täytyy alkaa kiinnittää taas huomiota nukkumaanmenoaikoihin. :grin

Podetaan koko perhe flunssaa, niin siksi voi nukkua pitkään maanantaina. Mun kuopus on aamu-unista sorttia.
 
9+1 ja nälkä jatkuu. Ällötys ja kiukku tulee jos ei muista syödä säännöllisesti. Puhelimeen äppi ladattu muistuttamaan veden juonnista ja ruokailusta. Tissit on pinkeenä ja nännit kipeet, syönnin jälkeen turvottaa, päivällä ja aamulla väsyttää ja yöllä ei. Sormet alkaneet myös kutista, etenkin yöaikaan.

Viime viikolla tuli verenpurkauma kasvoihin kun aukasin suun isoksi liian nopeesti ku yritin syödä Arnoldsin donitsia eikä se mahtunut kunnolla suuhun.. :laughing021
 
Nyt 12+3 ja oireet aika olemattomat jo. Rinnat vielä vähän arat ja neljä päivää sitten oksensin viimeksi, mutta muuten huonoa oloa ei ole ollut viikkoon. Vatsaa välillä vähän nipistelee.
Aikaisemmin rinnat oli aremmat, olin jäätävän väsynyt ja podin lähes päivittäin huonoa oloa. Oksentanut en ole kuitenkaan koko raskauden aikana kuin neljä kertaa.
 
Ai niin, ruokahalu on ollut kateissa jo pitkään. Välillä on kyllä nälkä, mutta mitään ei tee mieli syödä.
 
Ruokahalu on kyllä mitä sattuu, välillä tekee syödä kaikki mitä eteen tulee ja välillä ei tee mieli mitään. Pahoinvointia/etovaa oloa ajoittain, varsinki sillon jos unohtaa syödä. Tänään aamulla tuli oksennus eka kertaa..
 
Toivoisin että tää pahoinvointi alkais väistyä. Tiputukseen ei oo tarvinnu mennä ja pahin oksenteluhuippu tais mennä ohi mutta ei se tähän jatkuvaan yökkimiseen ja pahoinvointiin oo vaikuttanu. Yölläkin heränny huonoon oloon ja juossu vessaan. Uni tulee päivän aikana kun tulee. Onneksi sain ymmärrystä ja saikkua työterveydestä. Nyt siis 10+2 ja google sano että pitäs jo alkaa helpottaa nii yritän luottaa siihen ja pitää toivoa yllä:grin

Kysymys, onko teillä hienhaju muuttunu pistävämmäksi ja voimakkaammaksi ja alkanu puskea aiemmin toimivan deodorantin läpi? Musta tuntuu etten enää pysty itekään olemaan itteni kanssa samassa huoneessa :dead:
 
Täällä 10+0 ja pahoin väsymys ja pahoinvointi taitavat olla väistyneet. Aika ajoin alkaa tuntua jopa ihan normaalilta ihmiseltä. Unet ovat tosi levottomia ja nukun huonosti (poikkeuksena toissayö, jolloin nukuin kuin tukki).

Ottaa jotenkin päähän vappu. Tekis niin mieli skumppaa ja noi korvikkeet eivät maistu miltään :hungover:
 
Toivoisin että tää pahoinvointi alkais väistyä. Tiputukseen ei oo tarvinnu mennä ja pahin oksenteluhuippu tais mennä ohi mutta ei se tähän jatkuvaan yökkimiseen ja pahoinvointiin oo vaikuttanu. Yölläkin heränny huonoon oloon ja juossu vessaan. Uni tulee päivän aikana kun tulee. Onneksi sain ymmärrystä ja saikkua työterveydestä. Nyt siis 10+2 ja google sano että pitäs jo alkaa helpottaa nii yritän luottaa siihen ja pitää toivoa yllä:grin

Kysymys, onko teillä hienhaju muuttunu pistävämmäksi ja voimakkaammaksi ja alkanu puskea aiemmin toimivan deodorantin läpi? Musta tuntuu etten enää pysty itekään olemaan itteni kanssa samassa huoneessa :dead:
Mulla on taas päin vastoin ton hien kanssa.. En siis hikoile yhtään eikä haise eikä ole tarvinnut käyttää dödöä yhtään koko raskauden aikana... Todella helpottavaa sillä olen keittiössä töissä ja yleensä olen hiestä märkä koko työpäivän ajan :laughing002
 
Unet on villejä mutta väsymys ei enää niin paha :hilarious: karkkia tekee monesti mieli vaikka normaalisti en syö sitä yhtään.
 
Mulla tää väsymys on aivan hurjaa edelleen, nyt 11+2. Klo 14 jälkeen ei sohvalta meinaa voida nousta! Onneksi aamupäivisin saa paljon aikaan.
 
Takaisin
Top