Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko täällä montaa joille on tullu jo näin varhaisessa vaiheessa liitoskivut? Siis mulla on ollu nyt yli viikon ja kävely sattuu ja on hirvee työlästä, hurja ajatella että nää ei lopu ku ehkä synnytykseen ja pahenee vaan loppua kohden enpä ois osannu odottaa jo näin aikasi näin kovia liitoskipuja, itsellä kyllä onneksi hyvä kivun sietokyky mutta silti harmi ku tähän ei ole myöskään oikein mitään hoitoa olemassa
Mä heräilen tällein joka yö vähintään kerran. En muista että olis nyt pariin viikkoon ollut yhtäkään yötä, jolloin olisin nukkunut levollisesti koko yötä.Olen nyt monena yönä herännyt neljältä aamuyöstä enkä saa enää unta. En kuitenkaan tunnista sitä stressiksi tai huoliajatteluksi, vaan olen suht levollisin mielin, en vain saa nukuttua. Tietysti olen sitten työpäivän jälkeen illalla niin väsynyt, etten jaksa muuta kuin maata sohvalla. Usein minulla on myös pientä lämpöä, joka tekee olosta entistäkin vetämättömämmän. Onko teillä muilla tällaista? Johtuukohan tämäkin hormoneista? En ole kärsinyt uniongelmista todella moneen vuoteen, joten tämä ei ole ihan tyypillistä minulle.
Mä heräilen tällein joka yö vähintään kerran. En muista että olis nyt pariin viikkoon ollut yhtäkään yötä, jolloin olisin nukkunut levollisesti koko yötä.
Niin ja miltähän kohdun kasvukivut oikein tuntuu? Ensikertalaisena vähän vaikea arvioida mikä on normaalia. Välillä tuntuu vihlasuja alavatsassa tai jossain navan alla kuin joku vetäisi jotain suonta siellä. Vähän vaikea selittää. :D Viikkoja siis 13+5 ja tänään tuntunut enemmän. Onkohan normaalia?
Mulla on ainakin sellasia menkkamaisia vatsakipuja. Vihlaisuja on ollut nyt vähemmän, mutta jossain vaiheessa ne oli tosi kovia. Kai nuo normaaleja on kaikki, vaikka hurjalta tuntuukin oon ensikertalainen itsekin, mutta lääkärikin sanoi, että vatsakivut voi olla tosi voimakkaita.
Eikö sitä siinä jo ole. Varsinkin tuo vuoristorata käy työstä . Muutama viikko vielä, niin alkaa kasvu näkyäMulla on menossa 9+3 ja oireita löytyy turvotus, tosi kipeät finnit ja tunteiden vuoristorata. Muttei mitään muuta, jonka takia on välillä hurjan vaikea kuvitella, että elämää olisi tuolla alhaalla. Tietenkin pieniä vihlomisen tunteita välillä, joista ehkä vähän saa uskoa.