Millaisia raskausoireita sinulla on?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Millaisia raskausoireita sinulla on vai onko (vielä) ollenkaan?

Täältä löytyy artikkelimme alkuraskauden oireista - kuulostaako tutulta?

Täältä voi puolestaan lukea, mitä kaikkea keholle tapahtuu raskausaikana.
 
5+4 ja nyt alkaa huono olo nostella päätään. Tuntuu että kokoajan on nälkä mutta sit vähän kuitenkin oksettaa eikä tee mieli syödä :depressed: Viikon verran oon nukkunut melko levottomasti ja aamulla herään ennen kukon laulua.
 
Voimat ihan loppu ja päivälllä/iltapäivällä/illalla huono olo :yuck:
 
Vatsa ja rinnat hyvin turvonneet (varmaan kiitos Zumenon ja Lugesteron) ja väsyttää paljon. Hengästyttää myös helpommin. Aamuisin ei tee mieli harjata kieltä koska alkaa yököttää. Ja minä 5+0 tänään.
 
Täällä on etova olo vähän väliä, oksentanut en onneksi ole. Iltaisin olen todella väsynyt ja aamuisin herään ennen kukon laulua, unelma olisi saada nukkua päiväunet. Rinnat ovat täyteläisen tuntuiset ja hieman arat. Nyt 5+1
 
Mä oon aamusin elämäni kunnossa mutta puolen päivän jälkeen alkaa lievä etominen. Tissit on kipeät, varsinkin nännit ja verisuonet on nousseet pintaan. Ja voi tätä vv määrää..,ja nukkumassa siis 21-22 välillä!
 
Eilen mulla oli menkkamaista jomottelua ja kevyttä vetistä ruskeaa vuotoa aamupäivällä, ja illalla tuli musta hyytynyt suirula. Luin kuitenkin että voi olla kiinnittymisvuoto joka tulee viiveellä ulos, tai seksistä johtuvaa tms. Yritän siis olla ihan cool :angelic:
 
Toivottavasti olisi vaan jotain harmitonta vuotoa. Pidän peukkoja. En halua pelotella, mutta itselläni edellinen spontaani km alkoi rusehtavalla tuhruvuodolla, kesti useita päiviä ennen kunnon vuotoa, välillä oli päiviäkin kun mitään ei tullut.
 
Toivottavasti @Cvalda oli harmitonta vuotoa! :Heartpink

Oon nyt ylianalysoinut näitä mun kolotuksia ja siis voikonolla että liitoskipuja tulee jo nyt? Se selkäsärky paikantu nyt mun mielestä sl-niveleen. Häviää levossa mutta pahenee esim autolla ajaessa sekä jos istun pitkään. Ja siis ihan selkeitä liitoskivun tyyppisiä kipuja häpyluussa... ei kyllä tiedä hyvää jos nää alkaa jo nyt. Viimeks jouduin saikulle vasta rv30.:scratch
 
Noniin, tämä aamu alkoi sitten tuhrulla ja selkäkrampeilla. Ei kai tässä voi ku odottaa että oliko tää nyt sit tässä...
 
Tänää rv 5+2, oireina: palelua, aivan jäätävä turvotus (mahtava homma olla töissä joustamattomat housut jalassa...), rinnat turvonneet välillä hieman arat, nännit nöpöttää koko ajan:facepalm:, aamulla herää ennen kelloa ja päivällä päikkärit alkaa maistua. Todella lievää etomista saattanut joku päivä olla, etenkin jos ruokailussa on pidempi väli. Itselläkin rv 4+3 kertaalleen kirkas verinen vuoto ja siitä saakka sitten jatkunut rusehtava niukka vuoto.
 
Noniin, tämä aamu alkoi sitten tuhrulla ja selkäkrampeilla. Ei kai tässä voi ku odottaa että oliko tää nyt sit tässä...
Hurjasti tsemppiä
 
Noniin, tämä aamu alkoi sitten tuhrulla ja selkäkrampeilla. Ei kai tässä voi ku odottaa että oliko tää nyt sit tässä...

Miten Tirlitan voit? Ootko ollu yhteydessä neuvolaan?
 
Mun sydämmet oli nyt enemmänkin että kiitos välittämisestä kuin sympatiaa :shy:

Tuhrua tuli siis eilen kahdella vessakäynnillä jonka jälkeen valkovuotokin normalisoitui valkoiseksi/värittömäksi. Selkäkipua oli pisin päivää sekä viime yönä vihloi kohdun seutua. Tissikipu palasi, samoin yökötys. Nyt on tosi pahoja repäisykipuja jopa ylös noustessa tuosa häpyluun yläpuolella sekä molemmissa munasarjoissa.

yritän saada neuvolasta jonkun kiinni tänään, meillä on sellainen tyhmä puolen tunnin aikaikkuna jolloin sinne voi soittaa ja eilen en töistä kerennyt siihen väliin puhelimeen.

pää sanoo että meni kesken koska viime raskaudessa oli juuri tälläistä tuhrua ja oireet jatkuivat sen jälkeen vaimeten kunnes N p ultrassa todettiin kkm. Ärsyttävää epätoetoisuutta vaan, jos menee kesken niin menisi sitten kunnolla:sad001
 
Voi, toivotaan parasta. Hyvä, että vuoto kuitenkin rauhoittui. Voihan se hyvinkin olla, että viime rakkaudessakin vuoto on ollut vaan ihan tavallinen raskausoire, eikä merkki keskenmenosta.
Repäisykipuja mulla oli varsinki onnistuneessa raskaudessa kovasti, ne on tuntunu aina sellaselta hyvältä merkiltä, vaikka oire ne on siinä missä muutkin. :joyful:

Toivottavasti saat neuvolasta jonkun kiinni ja pääset tsekattavaksi. Toi soittoaika on hankala, meillä oli kans aikasemmin ja tuntu että ikinä ei ehtiny tai muistanu just silloin.

Pidetään peukkuja, että kaikki jatkuis hyvin. :Heartpink On tää epätietoisuus hankalaa.
 
Apua mikä pahoinvoinnin aalto tänne pyyhkäs! Ihan tekis mieli ottaa ämpäri kainaloon tänne sohvannurkkaan. En muista et ois esikoista oottaessa kertaakaan ollu näin paha olo. :hungover:
 
4+6 täällä ja mukana kulkee palelu ja tissien jäätävä kireys :confused: Pientä kuvottavaa oloa meinaa pukata varsinkin kun tulee vähäkin vahvempi haju, olipa se hyvä tai huono.. :depressed:
 
Takaisin
Top