Millaisia raskausoireita sinulla on?

Vielä eilen oli niiiin oireeton ja sit tänään alkoi oksettava olo ja oma haju on ihan outo. Maku suussa ei oo kuin hitusen metallinen vaan enemmän outo... Mauton ruoka maistuu ja koko ajan pitää syödä. Turvotus palasi ja pelkäsin että vuoto alkaa ja sit lopulta älysin ettei ala. Koiran renttu oli pistänyt kaverinsa pallon rikki sänkyyn ja tästä iso itku .. luoja sentään näitä hormoneja.. sit itkin et mä en jaksa tapella ja kaveri heitti pyykkiin ja siivosi ku mä itkin ja nauroin ääneen kuinka mun lapsen nimi on varmasti ihan kauhea enkä osaa valita oikeaa. Outoja vetoja mahassa koviakin välillä mut varmaan on toi ummetus..

Tänään pyörähti kuudes viikko käyntiin.. kyljet on edelleen ahtaat ja rinnat ei mahdu mihinkään vaan ne menee siis jotenkin rullalle ja mietin et miten se on mahdollista. Hassusti sojottaa nännit lattiaa kohti et kivat lapaset jo nyt

Mulla ainaki esikoista odottaessa pahoinvointia lievensi sea band rannekkeet. Pietin kummassakin ranteessa yhtäaikaa.

Täällä 4+5 ja eilen huomasin alavatsajomojen hieman harventuneen. En yhtään muista olivatko alkuunkin hieman harvempia, mutta tiistai-torstai-akselilla niitä oli aika paljonkin. Nyt samanlaisia jomoja on ollut perjantaina ja lauantainakin, mutta ei niin paljoa enää. Ensikertalaisena tällainen tietyn oireen väheneminen tuo vähän jännitystä. :nailbiting:

Tänään olo on ollut "krapulainen" - väsyttänyt ja hieman kuvottanutkin. Tän viikonlopun olen ollut tosin tapaamassa toisella paikkakunnalla vanhaa kaveriporukkaamme, ja ollaan oltu koko ajan menossa. Mutta ei kyllä normaalisti tällaisina supersosiaalisina viikonloppuinakaan ihan vielä iltaseiskalta ole jo sellainen olo, että olisi valmis nukkumaan. :rolleyes: tosi voimakas väsymys.

Mulla nyt tulee paha olo oikeastaan silloin kun olen syönyt, voi tulla kesken ruokailunkin. Tänään juhlissa ajattelin santsatakin kun oli niin kaikkea hyvää syötävää, mutta hyvä että sain syötyä ekankaan loppuun kun tuli vaan oksuolo... Nännit kipeytyy, ja vähän on repinyt alavatsalla, ehkä vasemman muniksen puolella.

Mulla ainaki esikoista odottaessa pahoinvointia lievensi sea band rannekkeet. Pietin kummassakin ranteessa yhtäaikaa.

Siis mullahan on muuten kans nämä jossain! Ei niistä esikoisen aikaan kyllä juuri hyötyä ollut, mutta voisi niitä taas kokeilla. Joskin mulla se pahin oire tällaisina päivinä kun saa levättyä, on tämä jatkuva päänsärky :bored:

Oireita ei oikeastaan ole vielä. Tein testin, kun huimasi sen verran paljon ja verenpaine normaalia alhaisempi. Sieltähän sitten paljastuikin tikusta kaksi viivaa. Kolmessa edellisessä raskaudessa oireet on ollut todella vahvat ennen kuukautisten poisjääntiä.

Musta on tullut yökukkuja ja nyt näytän hyvinkin raskaana olevalta... Myös tuntuu paine kovasti navan alla

Kahvi ei enää maistunut tänä aamuna. :wideyed: Oon kunnon kahvi-fani, joten outo tunne.

Oon juonut 4v pojan syntyman jalkeen joka paiva energiajuoman (helvetin huono tapa).. Heti plussan jalkeen vahensin ja tanaan ei tehnyt enaa ollenkaan mieli. Pelkaan, etta paljastun isoimmille lapsille kun siiderit ollut koskematta jaakaapissa ja en osta enaa energiajuomia :D

Aika oireetonta on tällä hetkellä, välillä etoo hieman ja vatsajomottelut on hieman vähentyneet. Paljon jomotellut tuonne oikealle ja nyt ultrassa selvisi et munasolu oli sieltä lähtöisin. Siksi siis nippaillut enemmän siellä.

Jospa nyt osaisi ottaa rennosti vähistä oireista huolimatta. :)

Täällä alkanu pissaralli! Välillä jomottaa tissejä ja pientä etomista. Välillä si ainoastaa toi pissaralli, ku muut käy poissa. :grin

Täällä on tissit alkaneet kipeytyä ja ovat myös jo kasvaneet. Miehelle sanoin että tissit ovat käyttökiellossa toistaiseksi :dance008

Mies otti tissit syyniin eilen ja totes hetken tunnustelun jälkeen että kyllä, kyllä ne on kasvanut :laughing001 nännipihat ja nännit on naurettavan kokoset normaaliin verrattuna

Kramppaako muilla tisseihin? Siis ihan järjetöntä kipua välillä, säikähdin ihan. Taas oli selkä kipeä ja ihan ovismainen olo jos en olisi raskaana.

Mä myös itken ihan joka asiasta vaikka edelleen tyyni olen. Myös selvästi alkanut maha pyöristää tuolta alhaalta asti eli taidan kasvattaa ihan kunnon mahan. Jännä kyl rinnat ei oo kasvanut vaan tuntuu olevan pienemmät mut ihan kummat nännit ja nekin on käyttökiellossa nyt

VÄSYTTÄÄ, OKSETTAA, NÄLÄTTÄÄ JA NÄRÄSTÄÄ! :depressed: tänäänkin oon ollut valveilla vain 4h (heräsin äsken päikkäreiltä) ja en pysty oikeen syömään muuta kuin jäätelöä. Onneksi on kesäloma, en olis varmasti töissä kyvennyt olemaan. Mutta harmittaa kun ei voi mitään oikeen suunnitella kun haluais vaan nukkua. :joyful: huomenna kyllä ajattelin ottaa itseäni niskasta kiinni ja siivota pihavaraston, pakko saada heitettyä ylimääräiatä tavaraa pois kun muutto kuitenkin kohtapuolin edessä.

Täällä takana ensimmäinen työpäivä loman jälkeen. Kahvi on tosiaan maistunut tänään ihan erilaiselta ja aamupalapuuro oli vaikea saada uppoamaan. Päivän mittaan oli hieman kuvotusta ja väsymystä. Selvisin työpäivästä, mutta erityisesti väsymyksen huomasin kuitenkin jo olleen sen asteista, että työjuttujen pähkäily vaati välillä pinnistelemistä. Töiden jälkeen nukuin heti pienet päikkärit.

Alavatsaa vihloo silloin tällöin ja rinnat ovat perusarat. En oikein osaa havainnoida rinnoissa muutoksia, että onko niitä vielä. :grin Pissaamistahdissa en myöskään ole huomannut suurta muutosta. Musta tuntuu kyllä, että olen aina juossut aika ahkeraan vessassa. :grin

Oireita ei ole oikeastaan ollenkaan. Nippailua alavatsalla ja pientä närästystä, muutoin täysin oikeastaan normaali olo. Hämmentävää kylläkin, mutta ehkä ne sieltä hiipii... toivottavasti ei vaan tuu sit samalla 10 kerralla :hilarious:

Aika lievästi täälläkään oireita, viimeviikolla muutamia kertoja oksentanu hampaiden pesun yhteydessä (maistuu hammastahna aivan kauheelle:laughing002), tissijomoa aika ajoin, etenkin aamuisin ja kun liivit päivän päätteeksi ottaa pois. Kaikista selvin oire on ummetus .. mutta ei oikein osaisi sanoa tätä raskaudeksi jos ei tietäisi, nyt 5+3 menossa

Takaisin