Vielä eilen oli niiiin oireeton ja sit tänään alkoi oksettava olo ja oma haju on ihan outo. Maku suussa ei oo kuin hitusen metallinen vaan enemmän outo... Mauton ruoka maistuu ja koko ajan pitää syödä. Turvotus palasi ja pelkäsin että vuoto alkaa ja sit lopulta älysin ettei ala. Koiran renttu oli pistänyt kaverinsa pallon rikki sänkyyn ja tästä iso itku .. luoja sentään näitä hormoneja.. sit itkin et mä en jaksa tapella ja kaveri heitti pyykkiin ja siivosi ku mä itkin ja nauroin ääneen kuinka mun lapsen nimi on varmasti ihan kauhea enkä osaa valita oikeaa. Outoja vetoja mahassa koviakin välillä mut varmaan on toi ummetus..
Tänään pyörähti kuudes viikko käyntiin.. kyljet on edelleen ahtaat ja rinnat ei mahdu mihinkään vaan ne menee siis jotenkin rullalle ja mietin et miten se on mahdollista. Hassusti sojottaa nännit lattiaa kohti et kivat lapaset jo nyt
Tänään pyörähti kuudes viikko käyntiin.. kyljet on edelleen ahtaat ja rinnat ei mahdu mihinkään vaan ne menee siis jotenkin rullalle ja mietin et miten se on mahdollista. Hassusti sojottaa nännit lattiaa kohti et kivat lapaset jo nyt

Oon kunnon kahvi-fani, joten outo tunne.
nännipihat ja nännit on naurettavan kokoset normaaliin verrattuna
tänäänkin oon ollut valveilla vain 4h (heräsin äsken päikkäreiltä) ja en pysty oikeen syömään muuta kuin jäätelöä. Onneksi on kesäloma, en olis varmasti töissä kyvennyt olemaan. Mutta harmittaa kun ei voi mitään oikeen suunnitella kun haluais vaan nukkua.
huomenna kyllä ajattelin ottaa itseäni niskasta kiinni ja siivota pihavaraston, pakko saada heitettyä ylimääräiatä tavaraa pois kun muutto kuitenkin kohtapuolin edessä.
), tissijomoa aika ajoin, etenkin aamuisin ja kun liivit päivän päätteeksi ottaa pois. Kaikista selvin oire on ummetus .. mutta ei oikein osaisi sanoa tätä raskaudeksi jos ei tietäisi, nyt 5+3 menossa