Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minulla on ollut tähän mennessä vain vatsan turvotusta ja menkkajomotteluja. Olin ihan varma ennen testiä etten ainakaan nyt ole raskaana, vaikka menkat olivatkin myöhässä. Aiemmissa negatiivisissa kierroissa on ollut vaikka mitä raskausoireita ja nyt ei ollut yhtään mitään.. Eipä sitä vielä kunnolla uskokaan mutta kaipa se tästä vielä todeksi muuttuu, mikäli saa jatkua..![]()
Niin ja oireettomuus kyllä pelottaa. Kaikkia oireita ja niiden puuttumista kun googlettaa niin aina sama vastaus: Voi olla että kaikki on hyvin tai voi olla että ei ole![]()

eli mitä oikeen kunnon ruokaa te syötte joilla on pahoinvointia? Mielellään jotain jota olis myös helppo ja nopea tehdä Aika oireetonta ollut tähän asti paitsi tänään (6+1) sai juosta aamulla ekaa kertaa lervaamaanTosi väsynyt oon kyllä kokoajan ja menkkakipuja välillä. Jatkuva nälkä mutta mikään ei maistu eikä väsymyksestä johtuen edes "jaksa" nousta syömään.. Ja kun on syömätä niin tulee huono olo
eli mitä oikeen kunnon ruokaa te syötte joilla on pahoinvointia? Mielellään jotain jota olis myös helppo ja nopea tehdä
![]()
En todellakaan normaalisti söisi, mutta nyt oli ainut helposti alas menevä, josta sai suolaa.
)Mulla oli kaamea turvotus nyt jo lähti pois koska oon hoikka ja kohtu taakse kallellaan, mut selkeä pömppö erottuu. Nännit on hauskat koko ajan pitkät päällä ja nyt arat silloin tällöin, nännit nyt eniten. Sit just närästää mut mikään oire ei oo pysyvä paitsi oudot nippailut... Ei niinkään kipeää ja huomasin et kun uin niin ei satu ja kellui ja uin tänään kolme tuntia kun se vaan oli niin hyvän tuntuinen liikunta ku taas kävely ärsyttää ja etoo. Uiminen on mun uus juttu ja tähän huomio et en ikinä oo tykännyt siellä vedessä lillua. Toinen on kun koira työntää päätä parvekkeella kaiteen välistä niin oon ihan et hei nyt ei sä tiput vaikkei se siitä millään voi mahtua. Ihme herkkyys kylläTäällä jatkuu menkkamainen jomottelu, välillä tulee semmoinen tosi napakka vihlaisu. Kohdun kohdalla tuntuvat. Rinnat ovat olleet tänään myös vähän aremmat, ja hieman närästänyt. Se toki voi johtua jostakin muustakin.
Tämä ryhmä on kyllä mielenkiintoista seurattavaa, kun itse on viikkojen kanssa hieman myöhäisemmässä vaiheessa. Jännittää jo, miten oireet ja muu (ja esim. tuo nälkä, hajut ja mikä maistuu/ei maistu) kehittyvät.
EDIT: Niin ja vatsaa turvottaa aikalailla.