Millaisia raskausoireita sinulla on?

Täytyy sanoa että mulla on oireita niin kun kaveri selosti ne mulle kun aloin pelätä. Onhan aaltoileva huono olo, eilen oli rinnat kipeät ja jonkin verran repimiskipuu ollut. Kuitenkin suht oireeton et ilman testiä en tietäisi enkä tajuaisi koska muut negakierrot oireet ollut vahvemmat...

Nyt on sitten maha sekaisin kun se aiemmin oli ummella mut yritän ajatella et oli kaveri kuka yritti liki vuoden ajan ja joka kierto täynnä oireita. Tärppikierrossa ei mitään kuin jano ja rinnat painavat. Joten turhaan huolehditaan, eiköhän me ehditä saada oireita mekin.

Mä oon huomannut et paha olo hajuista ja sit itse haisen oudolle, tosi pistävä haju mistä en tykkää ja iltaisin tulee enemmän tuntemuksia

Kutina, sitä on just mahassa ja rinnoissa ja eilen hengästyminen oli ihan omaa luokkaansa. Nämä ovat nyt niinku tulleet ja ystävä totesi koiralenkil et hän ei oo nähnyt kellään kuin raskaana olevilla ihme hehkun et menin valon alle ja iho kuulsi kuin olisi highlighteria pannu ja mähän täällä hoen et katsotaan nyt onko siellä ketään jne... Kauhea huoli siitä että mieli romuttuu jos käy huonosti.

Olin edellisessä raskaudessa toispuoleisesti jomottelusta ja kivusta aivan paniikissa. Olikin sitten vain keltarauhanen, kun siellä jomotteli.

Jospa vain olisi samaa sinulla:)
Mulla jomottelee ja viiltelee molemmilta puolilta:eek: ei samanaikaisesti.

Kiitos sympatiasta! Hormonitasot oli 3 mIU/ml eli kesken on mennyt.

Tsemppiä kaikille odotukseen ja varsinkin tähän stressaavaan alkuun! :Heartbigred

Tsemppiä kaikille odotukseen ja varsinkin tähän stressaavaan alkuun! :Heartbigred
Voi ei. Onpa ikävää, suuret pahoittelut!!! Onneksi suht aikaiseen, mieluummin kuitenkin nyt kuin vasta kk päästä ja toiv voitte yrittää tästä jo samantien. Periaatteessahan ovulaatio voi tulla jo 2-3 vkon päästä uudelleen.

No se voi olla vaan kohdun kasvua yms, mikä siellä jomottelee. :)
Tai jos siellä onkin kaksi :hilarious:
Apua no kun sitä mä oon tässä miettinyt!! Että oisko kaks:woot: kun oireetkin alkoi niin hirveän aikaisin. No sen näkee sit 27.7.:happy: kuhan pääsee loppuun asti ja syntyy terve lapsi (tai useampi:joyful:) niin pääasia

Voi harmi, toivottavasti onnistuu pian uudelleen ja paremmalla menestyksellä. Jaksamista :Heartblue

Hajuaisti terävä kyllä. Eilen tuntu ihme nykäisy navan alla ja tätä on ollut jo jonkin aikaa silloin tällöin kun makaa selällään ja vain on. Outoa.. tätä en muista tunteneeni...myös nännit on kipeät ja hitusen hapanta tyrkkää kurkkuun

Edit. Viikoista ei tietoa mut hyvin aikaista mä sanoisin

Mulla oireena on ollut krapulamainen vellova olo, vatsan jomottelu ja kipeät rinnat. Tänään jopa hieman vihlaisi vatsaa mutta meni nopeaa ohi.

Esikoisen raskaudessa kirjoitin päiväkirjaa ja kirjasin oireita ja viikot jolloin niitä oli. Nyt mennään samoilla viikoilla ja saman kaltaisilla oireilla. Noin kuukausi viel ekaan neuvolaan.

Onko muilla tullu ruskeeta tuhrua tässä alussa? Mulla tuli aamulla pikkareihin vähän ja sit pyyhittäessä on tullu vähän väriä paperiin.
Paniikki!

Onko muilla tullu ruskeeta tuhrua tässä alussa? Mulla tuli aamulla pikkareihin vähän ja sit pyyhittäessä on tullu vähän väriä paperiin.
Paniikki!
Esikoista odottaessa tuli kerran rusehtavaa tuhrua, mut ei sen kerran jälkeen tullut mitään. Johtui luultavasti kuivista limakalvoista ja edellispäivän petipuuhista.

Edit. Lisään vielä, toivotaan et olis vaan pientä vaaratonta vuotoa. Rusehtava voisi ainakin olla kuivista limakalvoista johtuvaa.

Paniikki!

Mulla oli viime viikolla, kesti yhden aamupäivän ajan. Sen jälkeen ei ole tullut. Oireet ennallaan ainakin edelleen...

Paniikki!

Ekat 8 päivää, siin 6nnen päivän kohalla positiivinen testi, sit viime vkonloppuna paristi la ja su tuli pikkuhousunsuojaan. Nyt taas ei tiputa.

Plustestin jälkeen muutama päivä sitten tuli yöllä vuotoa.. silti edelleen raskaana .. Toivottavasti on harmitonta vuotoa

Mulla oli viime viikolla, kesti yhden aamupäivän ajan. Sen jälkeen ei ole tullut. Oireet ennallaan ainakin edelleen...

Mulla myos 4+2, 4+6 ja tanaan 5+1 tullut pyyhittaessa verta. Tanaan ultrassa koko vastasi viikkoja, mutta tietysti ei sydanaania nay viela. 2vkon paasta uudelleen.

Takaisin