Täytyy sanoa että mulla on oireita niin kun kaveri selosti ne mulle kun aloin pelätä. Onhan aaltoileva huono olo, eilen oli rinnat kipeät ja jonkin verran repimiskipuu ollut. Kuitenkin suht oireeton et ilman testiä en tietäisi enkä tajuaisi koska muut negakierrot oireet ollut vahvemmat...
Nyt on sitten maha sekaisin kun se aiemmin oli ummella mut yritän ajatella et oli kaveri kuka yritti liki vuoden ajan ja joka kierto täynnä oireita. Tärppikierrossa ei mitään kuin jano ja rinnat painavat. Joten turhaan huolehditaan, eiköhän me ehditä saada oireita mekin.
Mä oon huomannut et paha olo hajuista ja sit itse haisen oudolle, tosi pistävä haju mistä en tykkää ja iltaisin tulee enemmän tuntemuksia
Nyt on sitten maha sekaisin kun se aiemmin oli ummella mut yritän ajatella et oli kaveri kuka yritti liki vuoden ajan ja joka kierto täynnä oireita. Tärppikierrossa ei mitään kuin jano ja rinnat painavat. Joten turhaan huolehditaan, eiköhän me ehditä saada oireita mekin.
Mä oon huomannut et paha olo hajuista ja sit itse haisen oudolle, tosi pistävä haju mistä en tykkää ja iltaisin tulee enemmän tuntemuksia

kun oireetkin alkoi niin hirveän aikaisin. No sen näkee sit 27.7.
kuhan pääsee loppuun asti ja syntyy terve lapsi (tai useampi
) niin pääasia