Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mulla tuli tänään taas yhtäkkiä kauhee turvotus, vaikka olen syönyt ihan normaalisti. Onkin ollut viime päivät kivan kevyt olo, ni nyt sit pamahti monen päivän edestä :hilarious:

Mulla alkoi kauhea alaselkäkipu toisella puolen. Ainoa (melkein) mitä siitä tulee googlatessa on keskenmeno. samaan aikaan kauhea pahoinvointi. Mutta tuo kipu pelottaa tosi paljon. Onko kokemuksia?

Hajuherkkyyttä, pahoinvointia ja väsymystä. Ja jännästi liikkuessa ja vatsan venyessä välillä vihlaisee alavatsalta.

Mulla alkoi kauhea alaselkäkipu toisella puolen. Ainoa (melkein) mitä siitä tulee googlatessa on keskenmeno. samaan aikaan kauhea pahoinvointi. Mutta tuo kipu pelottaa tosi paljon. Onko kokemuksia?

Mulla samaa, paitsi ehkä ennemmin kyljessä kuin selässä! En kyllä oo googlannut, en uskalla :stop:

Mulla nyt röyhtäilyn, närästyksen, piereskelyn, turvotuksen, pahoinvoinnin, ärtyvyyden, herkistymisen, pissahädän, vatsan kovuuden, väsymyksen, pyörrytyksen ja näläntunteen lisäks ihon kutinaa kauttaaltaan. En tiedä mistä johtuu, rv 4+3

Menkkakipuja ja tiputteluvuotoa, 4+5. Edellisestäkään raskaudessa tiputteli monta kertaa ja joka kerta säikähdettiin. Mut se oli ilmeisesti valemenkat tai jotain. Toivottavasti nytkin

Mulla on oireet vähentyny tosi paljon, tota alaselkäkipua oli välillä, mut sekin helpottanut. Nyt väsyttää ehkä vähän normaalia enemmän mut muuten liiankin helppoa. Voi kunpa pääsisi jo kurkkimaan, että kaikki on kunnossa! Ajattelin maanantaina soitella neuvolaan.

Kauhukuvat silmillä kun pikkusen jomottelee vasemmalla puolella alavatsaa... Muuutta ehkä se ei ole mitään.
Kovin usein kun lukee keskenmenoista tai kohdunulkoisista, niin kivut on pahat ja vuotoa pitäisi olla, mistään tälläsestä ei kuitenkaan omalla kohdalla ole kyse

Mulla sama pelko kun Henttalla...

Iltapäivisin nukuttaa ja rinnat edelleen turvonneet, mutta ei niin kipeät kuin aiemmin. Muuten ei mitään ihmeempiä oireita.. ehkä jotain todella pientä ällötystä välillä, mutta jos en tietäisi raskaudesta en varmaan kiinnittäisi huomiota.
Olispa siellä joku mukana :shy:

Mä huomaan että oireet on olemattomia mut uskon että alkuraskauden vuotelua oli koska hyvin vähän eikä enemmän ole tullut :)

Nyt on turvotus laskenut tosiaan mut huomaan että hirveä rentous on meneillään vaikka sitten oon vähän tuulella käyvä mut pääasiassa rauhallinen. Positiivinen asenne mitä muille hoen olisi kiva myös tässä ja pyrin ylläpitämään vaikka välillä mietin että onko tuolla ketään ja just se että jos ei olis tietoa niin en tajuaisi yhdistää raskauteen

Ekan kerran pahoinvointia ollut (8 raskaus, 3 lasta) nyt. Alkaa aamuyolla. Tietty normi metallin maku suussa, hajuherkkyys (onneks mies tyhjentaa nyt kompostivessan). Joku mainitsi ihon kutinan, sama taalla.

Tosin oli vuotoa 4+2 ja nyt 4+6.

Ekan kerran pahoinvointia ollut (8 raskaus, 3 lasta) nyt. Alkaa aamuyolla. Tietty normi metallin maku suussa, hajuherkkyys (onneks mies tyhjentaa nyt kompostivessan). Joku mainitsi ihon kutinan, sama taalla.

Tosin oli vuotoa 4+2 ja nyt 4+6.
Mulla oli vuoto just noilla päivillä laskurin mukaan.. mulla myös maistuu metalli suussa

Mulla on rinnat niin kipeät :arghh: rintaliivien pois ottaminen tuntuu kamalalta, mikään ei sais koskettaa. Olisikohan urheiluliivit paremmat?

Mulla on rinnat niin kipeät :arghh: rintaliivien pois ottaminen tuntuu kamalalta, mikään ei sais koskettaa. Olisikohan urheiluliivit paremmat?
Kokeilin urheiluliivei nii niissä kävi todella kipeää! Omakohtainen kokemus tämä. Tänään on muuten ku kyykkäsin niin vihlonut kylkiin ja tisseihin et kipu iski sit nyt

Mä huomaan että oireet on olemattomia mut uskon että alkuraskauden vuotelua oli koska hyvin vähän eikä enemmän ole tullut :)

Nyt on turvotus laskenut tosiaan mut huomaan että hirveä rentous on meneillään vaikka sitten oon vähän tuulella käyvä mut pääasiassa rauhallinen. Positiivinen asenne mitä muille hoen olisi kiva myös tässä ja pyrin ylläpitämään vaikka välillä mietin että onko tuolla ketään ja just se että jos ei olis tietoa niin en tajuaisi yhdistää raskauteen

Mulla kans tää, että jos en positiivista testiä olis tehnyt, niin en tietäis olevani raskaana, jos ei menkkojen pois jäämistä oteta huomioon.
Huolettaako se sua? Lähinnä kun itse lukee että muilla kauheita oireita ja suunnilleen pää pöntössä on jo tässä vaiheessa, niin tulee sellanen olo että onko omassa raskaudessa jotain vikaa kun ei ole oireita

Mulla nyt röyhtäilyn, närästyksen, piereskelyn, turvotuksen, pahoinvoinnin, ärtyvyyden, herkistymisen, pissahädän, vatsan kovuuden, väsymyksen, pyörrytyksen ja näläntunteen lisäks ihon kutinaa kauttaaltaan. En tiedä mistä johtuu, rv 4+3
Heips, minulla on ollut joka raskaudessa tuota ihon kutinaa. Mulla on kyllä melko herkkä iho ja sairastan psoriasista(tämä kyllä lievänä ja vain päänahassa nykyään).
Ei koskaan keksitty mistä johtuu, kun raskaushepatoosikin molemmilla kerroilla suljettu pois.

Nytkin hieman kutisee. Itse veikkaan jotain hormonaalista, tai sitten turvotuksen takia iho hieman venyy :confused005

Kauhukuvat silmillä kun pikkusen jomottelee vasemmalla puolella alavatsaa... Muuutta ehkä se ei ole mitään.
Kovin usein kun lukee keskenmenoista tai kohdunulkoisista, niin kivut on pahat ja vuotoa pitäisi olla, mistään tälläsestä ei kuitenkaan omalla kohdalla ole kyse
Olin edellisessä raskaudessa toispuoleisesti jomottelusta ja kivusta aivan paniikissa. Olikin sitten vain keltarauhanen, kun siellä jomotteli.

Jospa vain olisi samaa sinulla:)

Mulla kans tää, että jos en positiivista testiä olis tehnyt, niin en tietäis olevani raskaana, jos ei menkkojen pois jäämistä oteta huomioon.
Huolettaako se sua? Lähinnä kun itse lukee että muilla kauheita oireita ja suunnilleen pää pöntössä on jo tässä vaiheessa, niin tulee sellanen olo että onko omassa raskaudessa jotain vikaa kun ei ole oireita
Täällä kans yks jolla ei oo oikein oireita rintojen arkuutta lukuunottamatta. Mua kyllä huolettaa kun ei yhtään tunnu siltä, että olis raskaana ja varaudun huonoihin uutisiin viimeistään ultrassa.

Takaisin